|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:44, 01 Sie 2010 Temat postu: 6V na 12V |
|
|
no więc od początku mam simsona platyniarza gdzie cewkę zapłonową mam 12V a 2 pozostałe 6V no to jedną cewkę muszę nie długo wymienić bo zamówiłem owiewkę jak wiadomo są tylko na 12V no ale chodzi mi o to że mam taki prostwonik [link widoczny dla zalogowanych] oczywiście 6V i wydaje mi się że jest rąbnięty no i teraz chciałbym się dowiedzieć czy kupić taki sam prostownik na 12V czy coś takiego [link widoczny dla zalogowanych] czym w ogóle się to różni i wiem że cewkę też muszę wymienić od łądowania na 12V i akumulator bo jak się włancza kierunkowskazy na 6 V to po jakiś 3-4 s się włąnczają a na 12V od razu Czekam na Odpowiedzi Pozdrawiam
TAG-SYZ ELEK-ZMIA
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:19, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ok, możesz wymienić cewkę na 12V ale 35W. Podłączenie zostanie jak jest, jeżeli w owiece jest H4, bo H4 6V nie wyrobi przy cewce 25W jaką posiadasz. Jak masz tam w owiewce bańkę to wymień na 6V i tyle. Pamiętaj posprawdzać czy pozostałe żarówki też nie trzeba wymienić na 6V odpowiednik.
Po czym stwierdzasz, że trystor (to złote) jest walniętę?
Ten regulator z radiatorem jest od świateł a nie od aqu.
Nie czaję jak masz 6V a potem 12V
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:18, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Chodzi mu o to że teraz mam jedną cewkę 12V zapłonową a resztę 6V i jutro przyjdzie owiewka i będe musiał zmienić cewkę na 12V i pytałem czym się różni ten prostownik 12V od tego drugiego jak mówisz ze regulator stwierdzam to po tym że jest walnięty iż dobrze jest podłączone i sprawdziłem miernikiem i nie ładuje prawie wcale i chciałbym przerobić instalację na 12V i się pytam czy muszę wymienić tylko prostownik 9jak to mówisz to złote ) cewkę 12V i akumulator no i oczywiście żarówki na 12V i to by było wszystko a i czy są jakieś inne cewki 12V że mówisz że tylko 35W Czekam na odpowiedź Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:05, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a i mam jeszcze pytanie bo raczej nie ma takich prostowników jak na 6V ten złoty mam pytanie co muszę kupić coś takiego znalazłem na allegro [link widoczny dla zalogowanych] i elbę też muszę kupić bo to jest przerywacz kierunkowskazów i regulatorem napięcia jeśli się mylę to mię poprawcie jeśli mówie dobrze to potwierdźcie Czekam na odpowiedzi Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|