Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak iskry (elektronik)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto 14:47, 25 Wrz 2007    Temat postu: Brak iskry (elektronik)

Witam. mam problem z zapłonem w skimq. :/. jest to elektronik wymieniłem cały zapłon: Iskrownik, magneto, moduł, cewkę butelkową. Problem polega na tym że: po wymienieniu tego wszystkiego simson świetnie chodzi, zapłon był dobrze ustawny itp. jeździłem nim około 2 dni i dzisiaj jak jechałem strzelił mi w tłumik 3 razy zgasiłem go, zjechałem na pobocze kopnołem 3 razy i mocno strzelił :/. Stwierdziłem że to zapłon sie przestawił i dopchałem go do domu :/ (naszczęście nie daleko) w domu ściągam dekiel a tam wszystko ok klin siedzi dobrze i ogólnie jest git. prąd z cewki przy magnecie jest i to bardzo mocny.... Tylko nie mam iskry :/ sprawdzałem czy wychodzi z modułu ale nic mnie nie kopnęło :/ założyłem stary moduł i jest tak samo a on był w 100 % sprawny. Teraz pytanie czy może wychodzić za duży prąd z cewki i palić moduł ?? czy to coś innego ?? dodam że wszystkie kable zostały wymienione i niema mowy żeby to było przez masę bo to też sprawdzałem :/

POMOCY !! Sad (1)

TAG-SYZ ELEK-ELEK
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Muszy
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 16:34, 25 Wrz 2007    Temat postu:

...a moze to impulsator...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Wto 17:21, 25 Wrz 2007    Temat postu:

To Tobie miałem odpisac o tym pradzie tak mozliwy jest za duzy prad wówczas np. jak masz polskie magneto,moze nałogowo palic moduły oraz cewke zaplonową w Twoim przypadku zapewne 1 z tych elementów jest uszkodzony,czyli w zaplonie elektronicznym nalezalo by sie wystrzegac zamiany z orginalnego na nowy polski--inaczej stary ddr jest lepszy niz nowy no wiesz jaki.Cześć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto 18:15, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Magneto wymieniłem już dosyć dawno bo na ddr wyrobił mi sie rowek na klin i przerywało jak jechałem. wiec oryginału niem mogę założyć Sad (1). Może jest jakiś sposób żeby to zrobić ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Wto 20:35, 25 Wrz 2007    Temat postu:

No boję sie ze mozesz miec problemy z tym zaplonem mimo ze wydales sporo kasy,mozesz miec np. b. mocne swiatla,no i jezeli faktycznie cewka bedzie dawala za mocny prad to moze palic moduly niestety,zobacz czy ta cewka daje prąd i ile v,czy od czasu jak wymieniles magneto miales problemy,oraz czy na starym magnecie palil np. moduly i ostatnie pytanie co pozostalo z zaplonu co byl przedtem ten orginalny?czesc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto 21:02, 25 Wrz 2007    Temat postu:

więc tak:
Magneto było wymieniane jeszcze przed kupnem cewek, modułu itp. Na starych cewkach było wszystko ok jeździłem normalnie nic sie nie paliło. Spaliło mi cewke zapłonową niedawno i postanowiłem wymienić wszystko :/. może dać jakiś opornik przed cewką albo coś w tym stylu ?? nie mam zadnego znajomego elektryka który sie na tym zna :/ dlatego pisze tutaj. a jakie napięcie daje to sprawdzę i napisze puxniej bo narazie miernik mi sie popsuł :/ i muszę kupić nowy jutro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Czw 17:02, 27 Wrz 2007    Temat postu:

Jeszcze mam pytanie jedno bo nie mam zamontowanej ELBY w moim simsonie bo sie spalił przerywacz w niej, może to dlatego pali ta cewkę ?? Ale tor raczej niema nic do rzeczy prawda ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin