|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:42, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Żeby wykluczyć przerywacz kierunków: odłącz 2 kable, które do niego przychodzą na styki 49 i 49a, potem złącz te kable ze sobą. Po włączeniu kierunków danej strony (włącznikiem na kierownicy), żarówki powinny świecić światłem ciągłym (silnik nie musi chodzić ale stacyjkę przełącz na poz. 1).
Jeśli nie świecą, to masz źle podłączone kable: albo w stacyjce albo na włączniku na kierownicy (jeśli akumulator jest naładowany).
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Śro 7:43, 30 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PPrrzzeemmeekk
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:00, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Prawa strona jest.Więc przerywacz ? Lewa strona nie świeci.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:42, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli lewa nie swieci, to znaczy że masz źle przylutowany kabelek w zespole przełączników na kierownicy - sprawdź, bo pisałeś, że tam coś się odlutowało.
Jeśli prawa strona świeci po zwarciu 49 i 49a, to podłącz z powrotem przerywacz i spróbuj załączyć prawą stronę - powinna działać prawidłowo, jeśli przerywacz jest OK.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PPrrzzeemmeekk
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:40, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie działa prawa strona jak założę przerywacz.Czyli przerywacz do kitu ? I w przełącznikach zobaczę jeszcze te przylutowane kable.I dam znać jak zajrzę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:34, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Z tego wniosek, że przerywacz jest uszkodzony. Pod warunkiem, że żarówki prawej strony przy zwarciu styków 49 i 49a świeciły obie mocnym światłem.
Skoro już musisz kupić przerywacz, to rozważ kupno ELBY na 6V - przerywacz elektroniczny w niej będzie dużo lepszy a podłącza się go tak samo jak stary, tylko dodatkowo trzeba styk 31 podłączyć do masy.
Przełącznik kierunków, w zespole przełączników, ma 3 styki: do środkowego przychodzi kabel od przerywacza z 49a. Do styków po bokach mają być przylutowane kable idące na żarówki danej strony:
- lewa: biało-czarny
- prawa: zielono-czarny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PPrrzzeemmeekk
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:48, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] To zastępuje ten "prostownik" za stacyjką ? Co to daje ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:32, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie zastępuje, bo do ELBY też lepiej dołożyć odzielną diodę prostowniczą. Jeśli "to za stacyjką" masz z jednym dławikiem i 4 kablami, to się nada: na wyjście tego prostownika, który masz trzeba podłączyć styk 59a ELBY (49 do plusa aku, 31 do masy).
Ona odłącza akumulator od układu ładowania, gdy aku się naładuje.
Ale o problemach z ładowaniem nic nie pisałeś.
Ja proponowałem ci ELBE jedynie w funkcji elektronicznego przerywacza kierunkowskazów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PPrrzzeemmeekk
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:04, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ładowanie ma dobre.A z tą elbą żeby ją podłączyć całą był by problem (Przynajmniej u mnie)Zresztą za 2 miesiące planuje mieć Ducati energia i tam będzie 12v.Do tego zapłonu będę musiał mieć elbe ?
Ciężko będzie mi się rozstać z tym zapłonem ponieważ to jednak DDR ale on na 4b odcina przy 7.5k
Ostatnio zmieniony przez PPrrzzeemmeekk dnia Pią 9:07, 01 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:44, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
PPrrzzeemmeekk napisał: | planuje mieć Ducati energia i tam będzie 12v.Do tego zapłonu będę musiał mieć elbe ?
|
Tutaj musiałby się wypowiedzieć ktoś, kto ma to zainstalowane - ja nie miałem okazji używać takiego wynalazku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|