 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan

Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:23, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam org tak :
0- nic
1- tryb dzienny : zapłon + mruganie długimi światłami, przycisk koło klaksonu, kierunki klakson itp
2- tryb nocny: zapłon + wszystkie podświetlanie i normalne światła klakson , kierunki itp...
Ostatnio zmieniony przez karolsr dnia Nie 17:24, 24 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:50, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
W niektórych wersjach simsonów jest tak, że świateł nie da się wyłączyć. Są zarówno na pierwszej jak i drugiej pozycji stacyjki
Dla ścisłości pozycje liczymy: 0,1,2,3 a nie 1,2,3,4.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dajzeta
Nowicjusz

Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ZmC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:20, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ciężka sprawa było by przerobić kabelki aby na 1 pozycji był sam silnik bez świateł?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:49, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Przewód czerwono-biały idący do stacyjki powinien być podpięty pod styk 59. Przewód czarno-biały idący do przełącznika długie/krótkie(albo do kostki ) powinien być pod styk 56.
Jeśli instalacja nie była przerabiana, to po podłączeniu tak jak pisałem, światła powinny być na 2 pozycji.
Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Nie 21:50, 24 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan

Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:15, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego co się orientuje Pustack , takie rozwiązanie z niewyłączajacymi swiatłami były przy module EWR? tym na 6 pinów z ''kaloryferkiem'' bo na pierwszej pozycji był tryb dzienny i światła świeciły słabiej a po włączeniu drugiej pozycji światła świeciły mocniej i to był tryb nocny. Jeśli się myle to proszę poprawić
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:40, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Być może, ale głowy nie daję bo nigdy nie miałem w rękach EWR
Nie wiem czy było coś takiego jak piszesz, że za dnia świeciły słabiej, zaś nocą mocniej. Rola EWR to raczej zapobieganie przepalaniu się żarówek. Syzyf ma u siebie tak zrobione, że na jednej pozycji stacyjki (np. za dnia światła świecą zasilane z cewek czyli słabiej, zależnie od obrotów ) natomiast na innej pozycji świecą zasilane z akumulatora, czyli maksymalnie (tryb nocny ).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|