|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kacper SR50
Nowicjusz
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nysa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:57, 05 Lip 2015 Temat postu: ELBA |
|
|
Witam jestem nowy. (NIE MOGĘ Znaleźć POWITALNI)
Kupiłem tydzień temu
Simson sr 50 12v rok 88 ( kwadratowy licznik 4 biegi)
Potrzebuję poprawić instalację elektryczną, moje pytanie co to jest ELBA i gdzie mogę to znaleźć w moim Simsonie, gdzie jest umieszczony przerywacz kierunków?
Muszę dobrać odpowiedni schemat instalacji pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaroslaw97
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:22, 05 Lip 2015 Temat postu: Wiadomość |
|
|
Elba jest to regulator napięcia i przerywacz kierunków w jednym.Powinna być w schowku od strony tłumika.Pod warunkiem że nikt nic nie zmieniał.Odnośnie schematu to napisz jaki masz zapłon(elektronik czy zwykły)?Czy masz kontrolkę kierunkowskazów i luzu?Elbę zastępują SEGU lub regulatorem od chinola i przerywaczem od auta
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kacper SR50
Nowicjusz
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nysa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:36, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Zapłon mam zwykły na przerywacz, instalacja 12V (chyba że ktoś przerobił)
kontrolkę luzu mam
oraz kontrolkę kierunkowskazów.
Nie ma stopu a z tego co widzę to idzie przez ELBE,chyba jest uszkodzona bo kierunki raz świecą raz działają no i brak stopu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaroslaw97
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:56, 06 Lip 2015 Temat postu: Wiadomość |
|
|
Stop powinien iść tylko przez mostek.Czyli przed elbą.Jak nie działa to może być czujnik stopu przykładowo,można to sprawdzić na krótko.Omijając czujnik czyli przewód od niego zewrzeć do masy.Zobacz czy cewka sprawna bo ta od stopu to ta sama co ładuje.Pomierz napięcie na niej albo za mostkiem.Odnośnie migaczy to posprawdzaj wszystkie styki a głównie masy,w lampach też,wszędzie.Lekki nalot może być przyczyną problemów.Jeżeli cewka będzie dobra to sprawdź napięcie na aku i jakie ma ładowanie.Powinno być od 13 do 14,5 volta.Może przełącznik kierunków też zaśniedział i wariuje.Musisz to wszystko przejrzeć.Rozumiem że masz miernik.To podstawa przy naprawach bo inaczej nic nie idzie sprawdzić w elektryce.A tu masz schemat dla wersji bez EWR bo rozumiem że jej nie masz-http://www.a-k-f.de/moser/sr50-1b.pdf
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kacper SR50
Nowicjusz
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nysa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:51, 08 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Pomierzyłem cewkę i nic najpierw pokazało 10 a potem cztero cyfrową liczbę na minusie, mostek prostowniczy ma tylko minus i plus podłączony a kable co idą z cewki ładowania są podłączone do listwy zaciskowej (chyba to te kable bo mają inne kolory jakieś sztukowane).
w sumie to instalacja jest trochę rozkopana kable sztukowane, stop zrobiłem podłączyłem przez akumulator działa, w zimie zrobię nową instalację według schematu.
Dzięki za pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|