Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gdy włączam swiatło simek strzela!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojo1l
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Wto 16:40, 27 Sty 2009    Temat postu: Gdy włączam swiatło simek strzela!!

Tak jak w temacie. Jade normalnie i jak włącze swiatło to simek zaczyna przerywac strzelac z rury, wyłącze swiatło i juz wszystko jest ok.Czego moze to byc wina?? Moze był juz taki temat ale nie znalazłem. Mój simek to SR50CE. Proszę o pomoc.

TAG-SYZ ELEK-INSR
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arnold_Layne
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to wiem?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:56, 27 Sty 2009    Temat postu:

Ja bym obstawiał, że cewka światła, lub ładowania ma zwarcie do masy, co powoduje zakłócenia w pracy cewki NN zapłonu.
Ale może niech się jeszcze mądrzejsi wypowiedzą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kostek
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z nieba ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:26, 27 Sty 2009    Temat postu:

tak w elektryce tkwi problem spięcie. szukaj w kablach ja bym tak zrobił :look :] :look Nie masz czasem - z aq podłączonego do ramy i z ramy i z - aq idzie na masę innych podzespołów

Ostatnio zmieniony przez Kostek dnia Wto 21:27, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojo1l
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Wto 22:24, 27 Sty 2009    Temat postu:

No w piątek bede patrzył bo według schematu to wszystkie kable są dobrze podłączone. Własnie mysle ze to wina kabla który jest podłączony pod aku i do masy. w w piątek bede miał czas to postaram sie dojsc co to było i dam znac, ale to bedzie pewnie przebicie na mase.

Ostatnio zmieniony przez wojo1l dnia Wto 22:28, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Czw 9:33, 29 Sty 2009    Temat postu:

Moje wskazania idą w kierunku platyn(oczywiscie jesli masz zapłon elektroniczny to sie myle ale na 99% twierdze ze masz zapłon platynowy)czesc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arnold_Layne
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to wiem?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:38, 29 Sty 2009    Temat postu:

gugu napisał:
Moje wskazania idą w kierunku platyn(oczywiscie jesli masz zapłon elektroniczny to sie myle ale na 99% twierdze ze masz zapłon platynowy)czesc

Jaki wpływ na pracę przerywacza ma obciażenie cewek światła i ładowania?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariusz9406
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:30, 16 Kwi 2009    Temat postu:

a może simek łapie powietrze i przez to . ja tak miałem to kupiłem silikon zalepiłem dziurki i chodzi jak zegarek . Przy najmniej u mnie to było przy sr50
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:27, 16 Kwi 2009    Temat postu:

heh a co ma lewe powietrze do pracy silnika przy włączonych światłach?? nie rozumiem wytłumacz mi...
co do tematu to sądzę że to albo zwarcie albo spróbuj doładować akumulator może to przez to, możliwe że masz + z aku podłączony gdzies pod zapłon i jak ma mało prądu aku to traci sie zapłon(kumpel tak miał w MZ choć wiem inna elektryka tam bez aku ani rusz:P) ale stawiał bym raczej na zwarcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kozix
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 15:13, 16 Kwi 2009    Temat postu:

zwarcie na bank
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:07, 16 Kwi 2009    Temat postu:

Możliwe że masz luzy na łożyskach walu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pk91
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:38, 16 Kwi 2009    Temat postu:

rejdzik napisał:
Możliwe że masz luzy na łożyskach walu.

a co mają luzy na łozyskach do przerywania pracy silnika na światłach...
w/g mnie zwarcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ausdauer
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kujawsko-pomorskie Rywałd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:44, 16 Kwi 2009    Temat postu:

rejdzik napisał:
Możliwe że masz luzy na łożyskach walu.



hahaha rozwalił mnie. na 99,9% obstawiam diagnozę Arnold_Layne ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:14, 16 Kwi 2009    Temat postu:

Wyjaśnię to. Silnik bez włączonych świateł nie ma dużego obciążenia na zapłonie, gdy są luzy na wale zapłon ciężko ustawić, ale gdy już jest to za nami, po włączeniu świateł obciążenie wzrasta, siły działające na magneto rosną. Wał lata na boki, zmienia się przerwa, zmienia się moment zapłonu. Przerabiałem to.

Podałem jedną możliwą przyczynę, trzeba to wyeliminować, a jak kolega z góry chce się śmiać to niech sobie odpuści, mam większe doświadczenie z silnikami niż on. Na przyszłość, zanim zaczniesz się śmiac z wypowiedzi innej osoby, przeanalizuj dobrze jego wypowiedź żeby z siebie głupka nie zrobić. Ja mam takie założenie, jak nie wiem -nie odzywam się.

Jezeli koledze z problemem świateł pomogę - to będzie dla mnie nagroda.
Jeżeli to nie luzy na wale - sprawy mechaniczne można wykluczyć, szukać zatem należy już w elektryce.


Ostatnio zmieniony przez rejdzik dnia Czw 19:20, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin