|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mezolol155
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Koło Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:57, 09 Lip 2013 Temat postu: Jak odpalić silnik wyjęty z ramy |
|
|
Tak jak wyżej tylkoodpalić i nic więcej tylko co do czego podpiąć ? electronik 6V
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:43, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Musisz połączyć iskrownik, linki od gaźnika, przewód paliwowy, przewód z cewki butelkowej do świecy i wszystko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:03, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Przewód czerwony z iskrownika do styku 14 modułu. Przewód niebieski z iskrownika do styku 3 modułu.
Styk 15 modułu do styku 15 cewki WN, styk 1 cewki WN do masy.
Styk 31 modułu do masy.
Jeśli stykiem 2 modułu dotkniesz do masy to zgasisz silnik ( gaszenie).
Kabel, fajka - wiadomo.
Przewód paliwowy, przepustnicę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mezolol155
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Koło Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:04, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
A ja mam Chyba inne kolory kabli ;/
Ostatnio zmieniony przez mezolol155 dnia Śro 10:32, 10 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:43, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
A masz miernik ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mezolol155
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Koło Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:25, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ma jeszcze jedno pytanie a ..... wstawiłem silnik do ramy i mam stacyjke s51 i żeby było gaszenie ze stacyjki to musze styk 2 od modułu podpiąć pod stacyjke do 2 tak ?
Ostatnio zmieniony przez mezolol155 dnia Śro 16:49, 10 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:17, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Tak.
Skoro masz miernik to możesz poznać który przewód jest od cewki zapłonowej a który od impulsatora.
Ogólnie z iskrownika wychodzi 5 przewodów. Miernik ustaw na zakres pomiaru oporu, na zakres 2000 ohm.
Jeden styk miernika do masy, a drugim dotykaj do każdego z przewodów po kolei. Tam gdzie pokaże wartość z przedziału 450-700 to jest cewka zapłonowa, a gdzie wartość 10-30 ohm to impulsator.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|