|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr1993
Nowicjusz
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Szamotuły Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:35, 30 Cze 2010 Temat postu: Jak podłączyć kable wychodzące z silnika? |
|
|
Witam.Mam simsona sr50 i mam taki problem otóż,wyciągałem ostatnio silnik i zapomniałem jak idą 4 kabelki od zapłonu.Może mi ktoś powie jak to powinno być podłączone,bo zapomniałem.Z góry DZIĘKUJE i pozdrawiam.
TAG-SYZ ELEK-PLAT
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:38, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Schemat? Masz przyklejony temat ze schematami troszkę wyżej. Styknie poszukać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:43, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
To zależy na ile woltów masz instalację.
4 kabelki, czyli zapłon platynkowy, więc to będzie któryś z tych schematów pewnie:
6V: [link widoczny dla zalogowanych]
12V: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr1993
Nowicjusz
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Szamotuły Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:56, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dzieki ale ja z tego nic nie rozumiem;(
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:03, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moje pytanie było chyba dość jasne: na ile woltów masz instalację? Z reguły odpowiada to napięciu akumulatora.
Jeśli nie rozumiesz schematów, to pozostaje metoda wizualna. Musiałbyś zrobić kilka wyraźnych zdjęć schowka, czy też miejsca gdzie -jak sądzisz - kable były podłączone oraz napisać jakie masz kolory 4 kabli wychodzących z silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 1:18, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
On ma platynki, bo elektronik ma 5 kabli (4 jak na dole + niebieski z impulastora)
DLA 6V bez elby (z złotym za stacyjką)
1 - Zapłonowa czyli brązowo-biały do styku 2
2 - Świetlna czyli czerwono-biały do 59 (pod podtrójnym wejściem)
3 - Ładowania z 2 kablami siwo-coś i czerwono-żólty
PS. Jeżeli nie masz tego "złotego" to cewkę świetlną i zapłonową podłącz jak pisałem. Jak masz takią czarną kostkę z 4 kablami lub jeszcze drugą to napisz, pomożemy podłączyć.
Jeżeli za stacyjką posiadasz takie złote coś to podłączasz to tak:
Siwo-coś przez bezpiecznik 5A i do zielono-czerwonego(lub czerwony ale lepiej nie całkiem zielony, gdyż ma ładowanie o połowe słabsze na tym) kabelka co idzie do tego złotego co się dławik z trystorem zwie.
Czerwono-żółty podłączasz do tego potrójnego styku.
Co do numeracji:
Masz na stacyjce numerek np.:
56
57A
To oznacza, że 56 jest na dole a 57A na górze
56 jest podwójne a 57A pojedyńcze. Tak to całą stacyjkę podłączysz sam
Ostatnio zmieniony przez warszawa_24 dnia Czw 1:23, 01 Lip 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr1993
Nowicjusz
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Szamotuły Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:00, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A ja nie chce podłączyć stacyjki tylko te 4 kabelki co idą z zapłonu(one idą z tego miejsca co magneto przykrywa dokładniej tam gdzie są platynki) A tak wogule to jak się dodaje foty aby mogli je zobaczyć(tak jak zrobił Syzyf)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:18, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zdjecia mozesz wrzucic na jakis serwer hostujacy, przykladowo iv.pl.
Nie wiem po kiego bylo odlutowywac kable od zaplonu, skoro wszystko jest na wsuwkach z drugiej strony. No ale coz. Cewka zaplonowa (godzina 7 na zegarze, na zaplonie w pozycji zamontowanej) to przewod brazowo-bialy. Cewka swietlna (na godzinie 12) to przewpd czerwono - bialy. Cewka ladowania (na godzinie 5) to przewody czerwono - zolty i czerwono - szary, bez znaczenia w jakiej kolejnosci, cewka nie ma masy, wiec jeden do jednego konca, drugi do drugiego konca uzwojenia.
To tyle.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:53, 02 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Kurde człowieku masz problem z czytaniem ze zrozumiem?
2 letnie dziecko by po takim wytłuamczeniu podłączyło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:28, 02 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
warszawa_24 - czy aby na pewno?
Piszesz o "złotym coś, gdy nie ma ELBY" (pewnie chodzi ci o prostownik dławikowy) podczas gdy to jest SR - na żadnym schemacie od SR nie ma tego typu prostownika, jest zawsze ELBA. Poza tym każesz mu np. podłączyć kabel brązowo-biały na styk 2 stacyjki, podczas gdy na schematach od SR, jest tam po drodze listwa połączeniowa.
Ja prosiłem o zdjęcie, bo może na tej podstawie da się coś wywnioskować. Mnie będzie trudno, bo ja mam S51, ale może ktoś inny coś doradzi.
Tylko właśnie: czy ty nie możesz podłączyć kabli w samym silniku, czy też kable w silniku zostawiłeś bez odlutowania a achodzi ci o podłączenie samej wiązki z 4 kablami, która wychodzi na zewnątrz? Ja początkowo też zrozumiałem tak, jak Antonio, że odlutowałeś kable.
Odnośnie wstawiania zdjęć, to oczywiście jest multum różnych stron, jak np. Fotosik( [link widoczny dla zalogowanych] - trzeba się zarejestrować i przeczytać instrukcję wstawiania).
Ja używam Photobucket, bo mogę wstawiać miniaturki bez otoczki reklam, pojemność darmowego konta to 1GB itp.
Jak się zarejestrować na Photobucket jest opisane [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:04, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ojej, sory ja przeczytałem S50 a nie SR50.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr1993
Nowicjusz
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Szamotuły Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:59, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
podłączenie kabli do tych wejść.chodzi mi o te wejścia co są u góry pod plastykiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|