 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azzz94
Nowicjusz

Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:07, 23 Sie 2010 Temat postu: Jak podpiąć zapłon (platynki)? |
|
|
Witam.
Mam problem robię nową instalacje w simsonie według tego schematu [link widoczny dla zalogowanych] tylko na 12v i mam problem z podpięciem iskrownik jest to zapłon platynowy tu są zdjęcia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o pomoc.
TAG-SYZ ELEK-PLAT
Ostatnio zmieniony przez azzz94 dnia Wto 16:21, 24 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:57, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Popraw linki bo nie działają.
Normalnie podpinasz tak jak na schemacie czyli: Kabel brązowo-biały po numer 2 stacyjki, czerwono-biały pod styk 59 stacyjki, czerwono-szary pod potrójny styk stacyjki, ( taki styk jest tylko jeden),kabel żółto-czerwony pod bezpiecznik styk 59a a następnie do układu dławikowego na styk 63.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azzz94
Nowicjusz

Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:24, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Już poprawiłem linki, tylko mam taki problem ze tam są inne kolory kabli i nie wiem który gdzie i nie ma kondensatora.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:35, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Na moje oko to jest iskrownik z trzema bezmasowymi cewkami służącymi do ładowania akumulatora.
Jeżeli chcesz zrobić z niego"normalny" iskrownik to musisz wyjąć cewkę (chyba) tą która jest na przeciw platynek, a w jej miejsce włożyć cewkę zapłonową, podpiąć ją pod kondensator i na styk 2 stacyjki, następnie wyjąć którąś cewkę, w jeden jej odczep dać na masę, a drugi odczep do kabelka i na styk 59 stacyjki ( to będą światła).
Jedną z tych 3 cewek zostawić, dać do niej mostek prostowniczy i jakiś regulator i w ten sposób uzyskamy ładowanie akumulatora.
Jeżeli ci się chce to możesz sprawdzić te cewki czy nie są przepalone. Jeżeli masz miernik to ustawiasz na symbol diody albo ciągłość przewodu i dajesz do jednego i drugiego styku i sprawdzasz czy jest ok. Jeżeli nie masz miernika to bierzesz akumulator/baterie i żarówkę. Jeden styk żarówki dajesz na minus a plus aku/baterii dajesz na jeden kabelek od cewki, drugi styk żarówki dajesz na drugi kabelek cewki i jeżeli świeci to jest ok.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|