|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:58, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
1. Przed zmianą podłączenia świateł było przecież tak samo
Światła masz z jednej cewki a ładowanie z drugiej - nic się nie zmieniło odnośnie aku a ELBA dba o to aby się nie przeładował.
2. Generalnie dla żarówki najgorszy jest moment włączenia, bo nie nagrzany żarnik ma dużo mniejszą rezystancję niż gorący. Dlatego żarówki lubią się przepalać przy włączeniu. Zatem aby uniknąć dodatkowego wysokiego napięcia lepiej włączać światła na wolnych obrotach. Pytanie co z układem EWR, który może być podatny na przepięcia podczas włączania w czasie pracy silnika - to może być realne zagrożenie.
Moduł jest drogi i sądzę, że lepiej jest na wszelki wypadek włączać światła gdy silnik jest wyłączony (i tak nie świecą przy zgaszonym w poz. 1 i 2 stacyjki). Podczas jazdy - jeśli już - to też na wolnych obrotach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prezes333
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:45, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dotyczy to również zwykłej żarówki "bańki"?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:47, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, każdej z żarnikiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|