|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artur644
Nowicjusz
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:30, 21 Lip 2009 Temat postu: Jaki schemat do mojego simsona?? |
|
|
Hej! Jestem nowy wiec piszcie jeśli coś nie tak robię. Musze zrobić u siebie kierunki i sygnał, a nie wiem jaki schemat dopasować, jaki kupić akumulator. Mam s51 enduro, electronic, 88rok cewka pod bakiem 12V, żarówki w lampach 12 (ale nie wiem, czy można się nimi sugerować, bo motorek jest kupiony od tzw.magika i nie wiem co tam kombinował), lampa zwykła nie HS 1, obrotomierza nie mam, z urządzenia ładującego(nie wiem czy to elba) wychodzą 4 kabelki- czerwony, zielony i dwa szaro czarne. POMOCY!!!
TAG-SYZ ELEK-INSS
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 21:55, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Te kolory kabelków jakieś dziwne, bo nie ma w instalacji simsonowskiej (nie licząc SR50 CX S83 i innych nowych wymysłów) kabelka który byłby całkowicie zielony.
Jako schemat do simsona możesz wziąć od S51 B2-4 (taki w książce E. Wernera jest)
A z forumowych schematów...
[link widoczny dla zalogowanych]
Na napięcie żarówek nie patrz, bo to jeden pies, po prostu inna elba i żarówki oraz cewki, nic więcej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artur644
Nowicjusz
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:01, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A jaki akumulator kupić??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:23, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Taki jakie masz cewki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artur644
Nowicjusz
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:21, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Pod bakiem mam 12v. Czy jest prawdopodobne, ze jest to instalacja 12, czy ta cewka może być założona mocniejsza, a instalacja będzie 6v. Wole zapytać niż potem przerabiać ładowanie. Z góry dzięki za pomoc. Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:17, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Kup aku 12v
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Czw 16:25, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie kupuj 12V. Cewka butelkowa nie ma nic do tego!
Zrób fotki cewek w zapłonie to Ci powiemy jaką masz instalację, albo zmierz miernikiem napięcie wychodzące z elby.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artur644
Nowicjusz
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:09, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Podobno można to poznać po wyglądzie samego magneta, jeżeli w magnecie są tylko dwa otwory to zapłon jest 12v. Czy to prawda?? Kumpel mi mówił,że tak pisze w książce Wernera.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Czw 18:12, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A co, jeśli magneto było wymieniane?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artur644
Nowicjusz
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:19, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A śmigałby jeżeli magneto byłoby do innego zapłonu niż być powinno?? Jeżeli chodzi natomiast o jego produkcję to jest ono oryginalne niemieckie koloru czerwonego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artur644
Nowicjusz
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:11, 24 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Hej! Skontaktowałem się z poprzednim właścicielem i dowiedziałem się, że instalacja jest 12V. Jestem w trakcie pracy i potrzeba mi jeszcze jednej informacji. Mianowicie muszę przy stacyjce podłączyć się do zacisku 30 i 86, akurat oba są w jednej linii. Napiszcie patrząc od tyłu stacyjki który to 30 a który 86. Np. Pierwszy do tyłu to..., a drugi to.... Z góry dzięki za pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|