|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiul111
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 20:20, 03 Paź 2008 Temat postu: Ładowanie do zapłonu bateryjnego |
|
|
hejka szukalem ale nic takiego nie znalazlem
chodzi mi o to ze chcialbym usunac cewke zaplonowa a zamiast niej druga swietlna 42W na drugi reflektor wiec pytanie takie jak ze stacyjki zpod akusia wyprowadze kabel i podlacze go tak samo jak ten co cewki zaplonowej tej z pod magneta do cewki butelkowej przez platynki i kondensator to bedzie oki czy cos trzeba przerobic??? bo potrzebuje dorzo swiatla z przodu gdyz czesto jezdze wieczorem przez las
TAG-SYZ ELEK-BATE
Ostatnio zmieniony przez misiul111 dnia Pią 20:48, 03 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:33, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Zaplon bateryjny podlacza sie zupelnie inaczej. Usuwasz cewke zaplonowa oraz jej przewod, reszte zostawiasz nietknieta. Dalej podpinasz przewod od iskrownika(orginalnie brazowo-bialy) do wtyku nr 15 w cewce butelkowej. Do zacisku nr 1 cewki butelkowej podlaczasz plus z akumlatora (oczywiscie po stacyjce, np od wtyku 15/51). Jesli puscisz bezposrednio to bedzie Ci siadal akumlator a silnika nie zgasisz z kluczyka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiul111
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 10:36, 04 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
aha jezeli dobrze kumam to wsio zostawiam jak jest usowam cewke z pod magneta a tam gdzie masa do cewki butelkowej to tam akumulator ze stacyjki???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Sob 22:24, 04 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
nie. tam gdzie masa (styk nr 15) na cewce, to idzie masa, a pod drugi styk (nr 1) (pod ktory oryginalnie podchodzi prad z cewki) podlaczasz + z akumulatora
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiul111
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 22:31, 04 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
no i tak zrobilem dziala elegancko odpala na dotyk ale pojawil sie problem jak wlanczam kierunki to silnik przerywa nie gasnie ale przerywa i to dosc mocno wiec co go boli mysle ze przerywacz lub kondnesator? przerywacz lekko iskrzy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:14, 05 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Slaby akumulator
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiul111
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 11:42, 05 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
aku na mierniku pokazuje 6.48V i 12 A a aku mam 6V i 11Ah a cewka butelkowa 6V
A podlaczenie kondensatora pozostaje dalej bez zmian? czyli do masy i przerywacza?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:24, 05 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdz jak wyglada napiecie w czasie pracy silnika oraz jak w czasie pracy i kierunkowskazow.
Podlaczenie kondensatora pozostaje bez zmian.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiul111
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 14:06, 05 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
podczas pracy kirunkow bez silnika napiecie spada o 0.2 V tj. do 6,20V a podczas pracy silnika to kiszka bo zadnego napiecia nie moge zmierzyc miernik wariuje nawet napiecia oswietlenia kiedys moglem a teraz nie i to jakis miesiac juz tak jest
zamienilem cewke butelkowa od rometa z silnikiem jawki tam byla 8V przestal przerywac ladnie spokojnie pracuje ale napiecia i tak nie moge zmierzyc i nie wiem czy moge na niej jezdzic?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 0:22, 06 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
możesz na niej jeździć. Powiedz mi jak zmierzyłes miernikiem pojemnosć akumulatora ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiul111
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 10:58, 06 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
podlaczylem amperomierz mam taki wskazowkowy do 40A bezposrednio do akusia i pokazal 12A ale czy to dobrze to nie wiem a ze ma 11Ah to na nim tak pisze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 19:26, 06 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Amperomierzem mogłeś co najwyżej zmierzyć ładowanie, lub pobór prądu, ale napewno nie zmierzysz nim pojemności aku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiul111
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 0:19, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
wiec jak??? tym do mierzenia gestosci elektrolitu???
mam taki cos z pomka i wskazowka
kupilem od wszystkiego elektrolit dzis to rano zobacze co i jak
Ostatnio zmieniony przez misiul111 dnia Wto 0:25, 07 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Wto 14:06, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Pojemność aku nie mierzy sie tak łatwo. Prawde mówiąc w domowych warunkach jest to niewykonalne. Moge to opisać jak ktoś będzie zainteresowany. Nie zapominajmy, że temat jest o czym innym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiul111
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 23:24, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
no ale ogulnie tak jak mi koledzy podali tak podlaczylem cewke butelkowa mam 8V jezdzi dobrze nie przerywa i kierunki tez dzialaja bez problemowo
ale z tym aku to chetnie bym poczytal moze bys przykleil taki temat ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|