|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dexter18
Nowicjusz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:06, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No chyba niemam opcji innej
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Slawula9
Nowicjusz
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:16, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ja miałem identyczną sytuację z napięciem na nowym regulatorze WM motor.Zmontowałem i nie przejmowałem się tym bo mój aku nie był pierwszej młodości.Wszystko chodziło jak należy,ładowanie było bardzo mocne .Pomiarów dokonywałem bez podpięcia regulatora do aku i wynosiło coś ok 16v.Testowałem ten patent jeden sezon bo potem simsona sprzedałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dexter18
Nowicjusz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:09, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
A co sądzicie na temat tego oryginalnego regulatora DDR bo mam taki tylko nie wiem czy to na 6V czy na 12V jest..jak to odróżnić?
Skąbinowałem od kumpla regulator i on ma napięcie na tym lewym pinie..tylko bez obciążenia ma 4,5nawet do 9 (w zależności od obrotów) a po podłączeniu do aku. ma miedzy 14,5 -16. tak samo prawie jak ten co miałem...może inaczej nie będzie albo po czasie się ustabilizuje..to jest aku żelowy i jakoś mi nie szkoda też go bardzo ale żeby nie pękł lub coś.
Ostatnio zmieniony przez Dexter18 dnia Czw 15:17, 26 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:04, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Prostownik dla 6V wygląda tak:
Odnośnie tego napięcia na pinie Lader, to wcześniej źle napisałem, że nie można go zmierzyć bez podłączonego aku. Myliłem się, bo zapomniałem, że przecież obwód z katody tyrystora do masy zamknie się przez sam układ pomiarowy miernika (poprawiłem post).
Czyli można na tym pinie zmierzyć napięcie na pracującym silniku: będzie ono wyprostowane jednopołówkowo, czyli zaniżone o ok. 50% (jeśli nie używa się mostka).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dexter18
Nowicjusz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:21, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No dokładnie taki mam więc to tylko na 6v sie nada. A dlaczego na tym chińskim mam do 16V nawet? Może aku jakoś dodatkowo obciążyć...światło tylnie z niego czy coś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:46, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Może być 16V, bo to jest taki regulator, jak z koziej d.. trąba. On nie reguluje napięcia, tzn. nie zmniejsza go. Jedynie zapobiega nadmiernemu naładowaniu aku. Zresztą tak samo jak ELBA. Jeśli rzeczywiście tak mocno ładuje, to możesz podłączyć światło tylne i "stop" do aku - będzie je przynajmniej dobrze widać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dexter18
Nowicjusz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:47, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
no stop kierunki i klakson chciałem dać z aku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:50, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Możesz dać. I tak trzeba trochę pojeździć i poobserwować, czy aku się dobrze ładuje itd. Wszystko wychodzi dopiero w praktyce.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|