 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:05, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
TERY - Jeśli cały motor jest metalowy, to czemu nie wykorzystać tego metalu jako punktu elektrycznego wspólnego dla wszystkich odbiorników i urządzeń jak np. żarówki, aku, moduł zpałonowu, ELBA, EWR i inne ? Owszem że do każdego odbiornika można by było ciągnąć przewód masowy, tylko pytanie po co ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GANDALF
Nowicjusz

Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:29, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
przepraaszam że nie odpisywałem ale byłem za granicą.
wracając do mojego magneta okazuje się ze głowną żarówkę w przedniej lampie i z tyłu też mam na 6v czyli instalacja musi byc też 6v . widzicie byłem pewien ze 12 na wet nie sprawdziłem heh no ale np ta żaróweczka w liczniku jest na 12 i ta w swietle stopu z tyłu ta mniejsza tez na 12 wiec nie rozumiem. nie tu jest problem otóż tak kożystając z waszych rad sprawdziłem wszystko podłączyłem jak kazaliscie i kabel który wychodzi z magneta nawet na najwyzszych obrotach daje mi kuntas góra 3 v a jak ja naładuje tym aku 6v nie rozumiem tego swiatła połdłączyłem działa fajne ale ładowania nie zrobiłem bo mi wychodzi zamiast 7 lub8 v to jakieś 3v
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:34, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Miernik wskazywał dobrze czy pojawiały się różne skaczące pomiary ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GANDALF
Nowicjusz

Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 6:35, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
no własnie pomiary skakały ale bez dodawania gazu było 1,8 na max obrotów 3 , za mało sprawdziłem wszystkie inne wyjscia z magneta te na lampe z tyłu i z przodu i to samo napiecie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:41, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Więc te pomiary są mało wiarygodne, bo miernik zbiera masę zakłóceń jakie powoduje układ zapłonowy ( chodzi o wysokie napięcie ). Można temu zaradzić stosując fajkę z rezystorem, lub ekranowany przewód wysokiego napięcia np. taki z samochodu i wtedy zrobić pomiary.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GANDALF
Nowicjusz

Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:17, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
możliwe ale mógłbyś sprawdzić jakie napiecie jest u ciebie na wyjsciu pod akumulator i czy masz 12 czy 6
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:36, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Pomiar napięcie na zaciskach idących do akumulatora nie wiele daje gdyż rozbieżności mogą być naprawdę duże.
Spróbuj jakoś zrobić to ekranowanie, żeby nie było zakłóceń( możesz też spróbować przedłużyć przewody pomiarowe miernika ) i zmierz jakie jest napięcie na podłączonym akumulatorze. Akumulator masz na ile wolt?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|