|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motÓrzysta_S-51
Nowicjusz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się biorą dzieci? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:56, 13 Wrz 2010 Temat postu: Moduł zapłonowy w elektroniku - brak iskry albo jest słaba |
|
|
Witam. Mam pewien problem z moim simsone s-51. Mam go od marca i jak do tej pory sprawował się nie nagannie. Kilka dni temu podczas jazdy silnik zgasł. Sprawdziłem na miejscu czy jest iskra. Okazało się, że iskra jest ale co drugi raz. Gdy wkręciłem świece i sprawdzałem drugą o dziwo w niej nie bylo iskry. Wniosek z tego taki, że pod obciążeniem nie ma iskry. Od znajomego mechanika dowiedziałem się, że może być do moduł zapłonowy. Dziś kupiłem moduł, wszystko podłączyłem. Simson odpalił lecz nie wszedł na swoje obroty. Po około 10 sekundach silnik zgasł. Sprawdziłem wszystkie podłączenia i wszystko było idealnie podłączone. Nie wiem czy to jest jakaś różnica bo sie nie znam tak dobrze ale były moduł był modułem DDR a ten jest zwykły. Gdy ponownie podłączyłem moduł DDR iskra była ale tak samo przrywana. Na nowym iskry wgl nie ma. Macie może jakieś rady. Oczywiście mogę go dać do mechanika ale jeżeli to jakaś mała usterka to może nie warto. Czekam na wasze rady.
TAG-SYZ ELEK-ELEK
Ostatnio zmieniony przez motÓrzysta_S-51 dnia Pon 19:41, 13 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:22, 13 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tutaj masz obszerny temat o usterkach przy zapłonie elektronicznym.
Może wydawać się skomplikowany ale moim zdaniem warto coś z tego wypróbować, jeśli chcesz naprawić sam.
Obawiam się, że mechanik nie będzie wnikał w temat i będzie wymienał aż trafi: moduł, cewkę zapłonową, impulsator, cewkę itd.
Jeśli ma to wszystko u siebie "do sprawdzenia" to dobrze. Gorzej jeśli nie ma, zacznie kupować a w efekcie końcowym będziesz musiał za te nietrafione wymiany zapłacić.
Sprawdź też, czy nie ścięło ci klina pod magnetem. Raczej trzeba do tego ściągnąć magneto, ewentualnie najpierw wrzucić bieg aby zablokować wał korbowy i spróbować obrócić magneto na wale (bez szarpania itp.) w lewo/prawo. Powinno siedzieć mocno.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|