|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:34, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Wg mnie powinno być maksymalnie 7.5V więc raczej to jest trochę mało.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 15:41, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dobra zobaczę podczas jazdy jak to będzie. A gdzie oryginalnie była mocowana elba i jak w S51 ?
Edit:
Już sobie poradziłem Można zamknąć I jeszcze raz dzięki za pomoc ;p
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 20:02, 17 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:12, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ale z czym poradziłeś ? Ładowanie już jest ok ? Co zrobiłeś ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:37, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Poradziłem sobie z zamontowaniem elby i podłączeniem przerywacza Wziąłem zwykły przerywacz i od przerywacza styk 49 dałem pod elbę 49 i od przerywacza styk 49a pod elbę 49a Ładowanie na wyższych obrotach wynosi 6,21V także zobaczę podczas jazdy jak to będzie. Kiedyś miałem problem z oryginalnym prostownikiem ponieważ gotował mi akumulator i w tedy dałem żarówkę 24V szeregowo na kabel (+) akumulatora i było dobrze ale przez tą żarówkę kierunki mignęły ze 3 razy i gasły. Dziś ten regulator sprawdziłem to napięcie ładowania też wynosi nieco ponad 6V także nie wiem dlaczego się gotował. Pojeżdżę jutro i zobaczę jak to wszystko będzie się zachowywać i dam znać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 10:55, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
No to tak. Po dwóch dniach jazdy przy używaniu kierunków ładowanie wygląda na dobre. Z początku aku na zgaszonym silniku pokazywało mi na mierniku 5.83V teraz po dwóch dniach jazdy pokazuje 6V z kawałkiem. Na właczonym silniku na wyższych obrotach pokazuje do 6.21V. Nie wiem może to i trochę za mało ale na razie jest dobrze. Także dziękuję za pomoc i temat można zamknąć
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 10:56, 23 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|