|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:17, 11 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Chyba gaźnik boi mój tez się mulił czyściłem co drugi dzień gaźnik ale teraz zbiornik paliwa wymyłem i jest spoko tylko idzie tylko 65 nie wiem czemu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timi
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZE WSI
|
Wysłany: Sob 9:06, 11 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
aha torszke poczytalem i gdzies tam pisali ze to moze byc wina kondensatora ale ja mam nowy kondensator
Czekam na dalsze sugestie do mojego problemu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:55, 11 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
jesli paliwo na pewno swobodnie dochodzi do gaznika to sprawdz czy zaworek iglicowy dobrze puszcza paliwo jsli tak to ustaw poziom paliwa w komoRze plywakowej (poprzez podgiecie blaszki plywaka) i ew podnies iglice o jeden zabek.. zrob tak jak ci mowie i zdaj relacje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:57, 11 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
jeśli masz dobrze ustawiony zapłon i czysty gaźnik to sprawdź olej w przekładni jeśli jest czarny i jestem niedorobiony benzyną to znaczy że simering pierdolnął(ten od strony skrzyni biegów) i przez to simek traci kompresje i go muli
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timi
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZE WSI
|
Wysłany: Sob 20:26, 11 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
hm . . . ale gdzie sie podnosi ta iglice o ten jedne zabek nigdy tego nie robilem jak bys mogl mi przyblizc gangsta ( wiem gdzie ona jest i jak wyglada ale kompletnie nie wiem jak sie zabrac do regulacji )
PS jutro sie bede bawil z ta iglica mam nadzieje ze to jest przyczyna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:16, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
po prostu musisz wykrecic cala przepustnice (to co sie porusza wraz z iglica gdy przekrecasz manetke) i wyjac ja z gaznika.. nastepnie wypnij linke z przepustnicy tylko uwazaj zeby ci sprezyna nie zgilnela.. wyjmij iglice z przepustnicy i ona powinna wyjsc z taka blaszka zalozona na takie naciecia w gornej czesci iglicy.. przeloz tak blaszke 1den rowek nizej.. (wtedy podniesiesz iglice do gory i bedzie dostawal wiecej paliwa) nastepnie poskladaj wszystko i sprawdz czy beda efekty
P.S. sprawdziles zaworek iglicowy tak jak ci mowilem??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał56
Gość
|
Wysłany: Nie 11:25, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
...Słaba Cewka musisz ją wymienić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timi
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZE WSI
|
Wysłany: Pon 8:36, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
więc tak to byla jednak kwestia zle podgiętego pływaka trzeba bylo go deczko opuścić w dol i gra .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|