|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timi
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZE WSI
|
Wysłany: Śro 13:55, 08 Sie 2007 Temat postu: Nie ma iskry |
|
|
Siema mam problem z iskrą w simsonie s51 12V mam bardzo słaą iskę ktura w dodatku czesto z nika na 20 kopnięć w jednym jest iskra wymieniłem kondensator i cewke butelkowom pod bakiem czy to moze być jakoś bardzo zależne od platynek bo gdy je troche przxeczyściłem i przestawiłęm tom przerwe to iskra pojawiała się częsciej ale gdzy wkręciłem świece do cylindra to juz znikła i simsonek nie zapalić nie chce a i ecze jak ta iskraie pojawi to skacze po całej świecy a idealnie między tą przerwą na świecy. Czy to może byść wina od cewek w magnecie lub też zużyte platynki i jak je ocenić [u]czy juz sie zużyły ????????????????
TAG-PUS ELEK-PLAT
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:05, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy nie scielo klina na wale od strony magneta jesli nie scielo to sprobuj na innej swiecy ew wymien platynki i powinno byc dobrze a jesli nie to cewka od zaplonu jest juz na wykonczeniu albo gdzies kable sie masuja posprawdzaj to wszystko i pisz co i jak :P PozDDRawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timi
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZE WSI
|
Wysłany: Śro 14:15, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
klin jest na wale i ma sie dobrze cewka jest nowa (ta pod bakiem) kondesnasot też patrzyłem na pieciu świecach na jednej tylko coś tma było pare razy widać (swiece Championa) a po czym kolego poznać ze platynki śa zurzyte i nadają sie do wymiany ?? chodzi mi o te powierzchnie styku co je magnneto rozchyla w czasie pracy ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timi
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZE WSI
|
Wysłany: Śro 18:32, 08 Sie 2007 Temat postu: Brak iskryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy |
|
|
Jeszcze torszke newsow na temat mojego problemu wiec obserwoje prąd przed cewka butelkowom pod (pod bakiem) a tym samym rowniez na kablu w stacyjce tym od magneta (kolor bialo-brazowy) jednagze niejestem pewnieco do wiarygodnosci moich obserwacji gdyz badam istnienie pradu za pomaca diody i nie wiem czy taki pomiar jest wiarygodny podsumowujac dioda blyska w tch miejscach w ktorych powinna a jednagze iskry jak nie ma tak nie ma (a cewka butelkowa jak wspomnialem w poprzednim poscie jest nowa wiec to raczej nie jest wina tej cewki) S
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:12, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
platynki nadaja sie do wymiany gdy sa nadpalone lub gdy styki sa nie rownej powiezchni.. a dioda blyskala jedakowa jasnoscia?? jesli masz kumpla z simkiem to pozycz od niego cewke buteltkowa i sprawdz jesli nadal bedzie to samo to platynki lub cewka zaplonowa pod magnetem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timi
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZE WSI
|
Wysłany: Śro 21:09, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Jesli chodzi o cewke butelkowa to napewno jest wporzo gdzyz jest nowa
Ale nie otym jeszcze co do platynek umnie wlasnie te platynki gdy sie stykaja to ich powierzchnie stykowe stykaja sie ale nie rownolegle powierzchniami czyli mniej wiecej tak ( \ ) a mi sie wydaje ze powinny sie stykac rownolegle czyli ( | ) i chodzi mi o to czy one juz jak sa nowe to stykaja sie tak jak umnie ( \ ) czy takie zachodzenie (ze skosa)na siebie jest wynikiem zluzycia . Pdsumowujac to co napisalem wyzej ( tak mam rozumiec nierownomierne powierzchnie stykow platynek ) No to tyle narazie bede musial kupic i wymienic te platynki jesli to nie pomoze to przyblizysz mi temat cewki pod magnetem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:55, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
no to polecam zmiane platynek bo one powinny sie stykac jak najwieksza powiezchnia, po prostu cewka zaplonowa (ta w pod magnetem) moze juz byc uszkodzona i dawac slaba iskre.. jesli po zmianie platynek bedzie to samo to wine cewki mozesz sprawdzic w nastepujacy sposob (tak bylo podlaczone u mnie gdyz cewka zaplonowa sie spalila a w zwiazku z tym ze to zdaje egzamin to caly czas tak jezdze :P ) po prostu zdejmij caly zaplon tylko zaznacz sobie jak masz pozniej ustawic zaplon i przelutowac kable tak aby prad na platynki dawala cewka swietlna.. jesli wtedy bedzie iskra to musisz kupic cewke a jesli nadal nie bedzie to tak jak mowilem zamien sie z kims cewka butelkowa bo co z tego ze jest nowa kiedy jakosc polskich czesci jest do dupy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:00, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
wymien platynki i ustaw przerwe 0.4 a jezeli to nie pomoze to masz do wymiany cewke zaplonowa w iskrowniku.
Ja mam ten sam problem tylko teraz czekam na cewke
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timi
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZE WSI
|
Wysłany: Czw 16:10, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Więc tak paltynki wymienilem i pojawila sie iskra i odpalil ale jest problem bo simson nie ciagnie w czasie jazdy na wysokich obrotach go poprstu muli i jest wyrazny spadek mocy (wykluczam tutaj przyczyny na tle dostawy paliwa itp) Moje pytanie to czy kiedy zalozylem nowe paltynki i motor na nich odpala bez problemow to czy jednak moga miec wplyw na poznijeszy spadek mocy simka i czy je sie jakos reguluje . I gdzie i w jaki sposob ustawic tą przerwe (0.4)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:20, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
najlepiej za pomoca szczelinomierza musisz odkrecic lekko ta srubke co mocuja platynki i miedzy te styki wlozyc szczelinomierz i zakrecic platynki.
Lepiej tego nie potrafie wytlumaczyc.albo mozna tez na oko
i jak ustawiasz platynki to tlok powinien byc w najwyzszym polozeniu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:03, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
zrob tak jak mowi hamus i powinno juz byc dobrze czyli chyba problem rozwiazany??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timi
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZE WSI
|
Wysłany: Czw 20:50, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Hm czegos tu nie rozumie S a mianowicie chodzi o ten styk co sie platynki z walem stykaja ? ? ? bo reszte rozumiem ustawiac ten styk na najwyzszym polezeniu tloka to jaze . . . Ale dzsiaj zapozno i cimno jutro sie pobawie jesli chodzi o ten styk . . .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:40, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
chodzi o przerwe pomiedzy mloteczkiem a kowadelkiem platynek mysle ze wiesz o co mi chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin21
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okrzeja
|
Wysłany: Czw 22:31, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Wina kondensatora...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timi
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZE WSI
|
Wysłany: Sob 8:12, 11 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
To tak ustawilem to przerwe ( na oko ) i jest dobrze ladnie ciagnie tak jak przedtem . Jednakze wyszedl przy tym nastepny problem gdy sie nim pojedzie na maxxa to pozatrzymaniu sie oborty silnika wzrastaja i zaczyna go rownoczesnie mulic (tak jakby nie dostawal paliwa) jednak gaznik zostal przeczyszczony i rozkrecony kilka razy takze odzucam tutaj przytkana dysze Poprostu po szybszym speedzie zaczyna go mulic a to mulenie wyglada namoje oko tak jak by nie dostawal paliwa ale paliwo leci z baku do gaznika i nawet jesli go moli to przewod ktory idzie z baku do gaznika jest pleny hm i czy to mzoe byc wina 98 oktanowej bezyny czy raczej problem lezy w gazniku czekam rowniez na inne sugestie z gory dziekuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|