 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:31, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
marko139 napisał: | Czyli nie myliłem sie pisząc że trzeba tam wsadzić 470nF? |
A skąd się wzięło takie przeczucie, wiedza czy co tam innego że akurat ten i akurat taki?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marko139
Nowicjusz

Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:34, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A jak myślisz? z umiejętności czytania a no jeszcze coś bo pojemność 470nF a na jakie napięcie? i czy musi być foliowy?
Ostatnio zmieniony przez marko139 dnia Pią 16:35, 23 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:38, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Powinien być taki sam, jak oryginalny, czyli foliowy na napięcie co najmniej 250V. Zapewne chodzi o to, że foliowe mają dobre i stabilne w czasie parametry.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marko139
Nowicjusz

Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:42, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Kupie kondensator zmienie i napisze co i jak. Narazie wielkie dzięki!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sławek SIMER s51
Simson Fan

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 622
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie/okolice łańcuta/rakszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:54, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam taki obrotek tylko mam trochę inaczej wszystko rozmieszczone na płytce i pod kondersatorem pisze mi C4.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:05, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Syzyfie, obcykany juz jestes, to sie dolacze. Co zrobic, aby wskazania obrotka nie byly zanizone o 1/2 tylko o 1/3? Kwestie wyskalowania cyferblatu dobiore sobie sam.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:07, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sławek SIMER s51 - przeczytaj ten temat od początku i zobacz o co pytałem.
Antonio napisał: | Co zrobic, aby wskazania obrotka nie byly zanizone o 1/2 tylko o 1/3? |
To pytanie jest dziwnie postawione, bo po co komu obrotomierz, który zaniża o 1/3 ? Nie bardzo da się odpowiedzieć na taki ogólny problem, bo trzeba by wiedzieć jaki jest obrotomierz wyjściowy tzn. do ilu cylindrowego silnika i ilu suwowego.
Musiałbyś określić, że masz obrotomierz, który dobrze wskazuje przy silniku X-cylindrowym i Y-suwowym. Chcesz aby dobrze wskazywał np. przy silniku 2 cylindrowym, 4 suwowym. Nie jestem mechanikiem, więc przydałaby się też informacja ile razy występuje iskra na jeden obrót wału. Wtedy można myśleć.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|