 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
many1233
Bywalec

Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Opolskiego Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:49, 02 Paź 2010 Temat postu: Pali żarówkę z przodu |
|
|
siema nie wiem czemu,ale pali mi przednią żarówkę kupywałem na 12 V i dalej co to może być"
TAG-SYZ ELEK-PRZE
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:47, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Przeniosłem z "Problemy ogólne".
O ile nie jeździsz po strasznych dziurach, to czynnik mechaniczny można wykluczyć i pozostaje przyczyna elektryczna.
Powód jest jeden: zbyt wysokie napięcie na żarówce na wysokich obrotach. Przyczyny:
1. Założenie nowego magneta z silniejszymi magnesami - zmieniałeś?
2. Zbyt mała moc żarówki - jaką masz?
3. Zasilenie tylnej lampy z akumulatora zamiast z cewki albo lampa na diodach?
4. Wymiana cewki świetlnej - zmieniałeś?
5. Uszkodzenie układu EWR - masz taki?
Instalację masz pewnie na 6V, skoro próbowałeś użyć żarówki na 12V jako lekarstwo?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
many1233
Bywalec

Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Opolskiego Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:18, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
tak mam 6V,ale akumulatora nie mam bo nie mam już kierunków i akumuluator mi nie potrzebny także wszystko od cewki a po dziurach jeżdzę i to bardzo dużo.. teraz nie będe jezdził i zobacze co się będzie działo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gasto25
Nowicjusz

Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:40, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A jakiej mocy żarówki wsadzałeś chłopaku? i którą żarówkę?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radeks51
Nowicjusz

Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:21, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też mam ten problem, nowe magneto i cewki, regulator napięcia- elektroniczny - pali światło z przodu i pozycyjne z tyłu, jak da się "w rure" na obroty. Dodam że mam instalacje 12 V, zapłon platynki. Kombinowałem ostatnio wsadzając zamaist żarówki 35/35 W 40/45 W ale wraz ją pali.
Dodam że zeszłej zimy był przerabiany z 6 V na 12, była zmieniana też stacyjka. Dotychczas nie miałem tego problemu, ale w ciągu miesiąca 3 żarówki mi szlak trafił, więc WTF?? Jeśli problem tkwi w złych podłączeniach do regulatora, lub że coś jest przyłączone nie tam gdzie powinno to prosiłbym o wskazanie problemu i pomoc. No bo na razie nie oszalałem żeby kupować 2-gi regulator.
PS- w sprawach elektrycznych jestem laikiem...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:49, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
W drugim poście tematu masz odpowiedź: za duże napięcie z cewki.
W instalacjach 12V zapobiega temu moduł EWR, który niestety jest drogi (ok. 120 zł). Można go zastąpić chińskim modułem do skuterów (20-40 zł). W tym dziale były jakieś tematy o podłączeniu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|