|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:39, 26 Wrz 2010 Temat postu: Po deszczu nie odpalił..cewka butelkowa.. |
|
|
Siema. Mój Simson s51 postał chwile na deszczu i już nie odpalił, co się okazało, cewkę butelkowa zamoczyło i ma przebicie...może się coś takiego dziać, żebym w deszczu nie mógł jechać? Czy cewka jakaś zrąbana?
Zapłon platynki.
TAG-SYZ ELEK-PLAT ELEK-CEWN
Ostatnio zmieniony przez matekk91 dnia Nie 22:44, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:53, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
To raczej mało prawdopodobne aby cewka butelkowa "przemokła".
Jest ona szczelna a w środku zalana czymś smołopodobnym: zobacz.
Prędzej szukaj przyczyny w przewodzie idącym do świecy albo fajce. Sprawdź też stan gumowych osłonek na kable (przy cewce, na stykach nr 1 i 15).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:09, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No to wynika z tego, że fajka i kabel do uszczelnienia, dzięki za info i jeszcze jedno, jak kupiłem motor była już cewka 8V chyba od jawki..nie wiem czy to ma jakiś wpływ na to
Ostatnio zmieniony przez matekk91 dnia Nie 23:14, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:24, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Kabel i fajka nie nadają się do uszczelnienia, wymień je na nowe.
Odnośnie cewki: raczej trzeba polegać na obserwacji działania silnika. Jeśli chodzi dobrze, to nie ma co się przejmować napięciem podanym na obudowie cewki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|