 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adxxx
Nowicjusz

Dołączył: 26 Cze 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:04, 14 Sty 2016 Temat postu: Podłączenie Tyrystora-Problem |
|
|
Witam serdecznie posiadam simsona s51 6v(platyniarz) , przerywacz kierunkowskazów mechaniczny. Zabrałem się za podczepienie stacyjki od simsona sr. Lecz nadeszły pierwsze problemy nie mam pojęcia w jaki sposób gdzie podłączyć dwa kable z tyrystora. Wychodzą z niego
1. Czerwony- Wiem gdzie podłaczyć
2.Zielono-Czerwony-Także wiem
3.Szary - ??
4.Również Szary - ??
Dodatkowo na aku brak ładowania czy ma to związek właśnie z tym .
Proszę o pomoc xd
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:03, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nazwa tyrystor jest błędna, Jest to prostownik z dodatkowym dławikiem.
Podłączyć trzeba wg schematu, np. czyli np.: [link widoczny dla zalogowanych] (od styku 59b stacyjki do jej styku potrójnego)
Te przewody są podłączone właśnie do dławika, który zapobiega przepalaniu się tylnej żarówki pozycyjnej (i podśw. licznika) i nie mają nic wspólnego z brakiem ładowania.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adxxx
Nowicjusz

Dołączył: 26 Cze 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:54, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Okej to załatwiłem , wszystko było by już w porządku gdyby nie ładowanie którę osiąga +- 10V.
Czy może to być spowodowane przez owy prostownik ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:43, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Prostownik nie wpływa znacząco na napięcie ładowania, a na pewno go nie podwyższa. Nie bardzo rozumiem oznaczenie +-10V: czy to należy rozumieć "około 10V"? Gdzie to napięcie mierzysz, na jakich obrotach silnika, na jakim zakresie miernika i czy akumulator jest wtedy podłączony do prostownika?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|