|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magic
Bywalec
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Turek
|
Wysłany: Nie 14:12, 18 Lis 2007 Temat postu: Podwojona iskra na elektrodzie swiecy! |
|
|
Kupilem nową cewke butelkową i swiece IZOLATOR Spezial, i na zachodzi u mnie takie zjawisko jak poniżej:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na starej cewce tego nie bylo byla zawsze jedna iskra. Teraz są 2, 3 a czasem 4 iskry na raz. I mam pytanie czy to mi nie bedzie paliło swiec?
* * *
Simson mimo ze ma taka dobra iskre nie pali wogole na dobrym odstepie. Podejrzewał ze to nie przez iskre lecz przez to ze mialem wyjechany gwint swiecy (co opisywalem na innych postach) i przez to nie bylo pełnego przejscia prądu. Tą teze popieram ze gdy zmnieszylem odstep na prawie ze minimum, simson zapalil i ledwo chodził. Według prawa przeplywu pradu, plynie on najmniejsza drogą oporu wiec moze przez to ze prawie nie bylo przejscia na masie swiecy (przy gwincie) na normalnym odstepie nie chcial zapalić.
TAG-PUS ELEK-SWIE
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 16:35, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
to moze przeczysc elektrody papierem sciernym
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magic
Bywalec
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Turek
|
Wysłany: Nie 18:01, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jak pisałem swieca nówka, więc po co czyścic?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:26, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
spróbuj na innej swiecy to sie dowiemy czy to cewka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magic
Bywalec
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Turek
|
Wysłany: Nie 18:31, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Probowalem na swiecy Iskra. Jak był mały odstep to zapalał, ale to naprawde minimalny, prawie dotykało, a jak wiekszy no to nic nie zdziałałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:36, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
a na starej cewce jak jest ? a moto chodzi na takiej iskrze nie przerywa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magic
Bywalec
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Turek
|
Wysłany: Nie 18:41, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Na starej jedna iskra. Moto jak odpala zaraz gaśnie, ja się upieram nad tym gwintem. Wkrece redukcje z brązu to jak go odpale to bedzie doły kopał... jak dotre oczywiscie. Bo napiecie na iskrze jest niesamowite ze az 3 iskry ida
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin21
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okrzeja
|
Wysłany: Nie 20:33, 18 Lis 2007 Temat postu: Re: Podwojona iskra na elektrodzie swiecy! |
|
|
tO NIE JEST NAPEWNO WINA GłOWICO...pROBLEM TKWI GDZIEś INDZIEJ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 21:23, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
a jaki masz zaplon?? jesli platynkowy to przeczysc styki i ustaw przerwe na platynkach 0,4 mm. ogolnie przeczysz wszystkie styki kabli przy stacyjce i przy cewce butelkowej. jesli masz platyniarza to sprawdz czy mocno iskrzy na platynkach bo jesli mocno to wymien kondensator, tylko pamietaj, ze zawsze cos iskrzy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magic
Bywalec
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Turek
|
Wysłany: Pon 17:22, 19 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
to tez nie wchodzi w gre, wszystko bylo nowe, plantynki, kondensator cewka butelkowa, swieca. ogolem wszystkie podsepoly zaplonu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:24, 20 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
albo świeca jest źle izolowana tez kupiłem izolatora i był źle izolowany miał przebicia albo to wina gwointu w głowicy jak pisałeś jak świeca sie źle wkręca to pewnie tracisz kompresję i słabo chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamcio
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Krakowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:20, 20 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Też tak myśle że ma za małą kompresję.
HMM...
1. A jak dasz noge na kopniaka (przy wkręconej świecy) to musisz mocno kopnąć żeby tłok poruszyć? czy nie ma żadnego oporu?? (tak sie sprawdza czy masz dobre sprężanie)
2. Wyczyść dobrze głowice (wokół świecy) oraz wyczyść świece, pokop go troche i zobacz czy wypluwa paliwo z pod świecy (znaczyło by to że masz zjechany gwint)
Ps. lepiej sprawdzaj to nie na tej nowej świecy.
W ostateczności Jak masz jakiegoś kolege który ma simka to spróbuj sprawdzić swoje części na jego simsonie (po koleji)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magic
Bywalec
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Turek
|
Wysłany: Wto 19:45, 20 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Przeciez napisalem ze mam zjechany gwint, mozliwe ze nie bylo kompresji jak zostal zjechany i przez to nie palil
P.S. W czwartek głowica idzie do tokarza to sprawa się wyjaśni
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|