 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kukum
Nowicjusz

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:57, 04 Maj 2013 Temat postu: Problem z iskrą |
|
|
Witam kupilem dzisiaj modul, po zalozeniu iskra piekna zapalil dobrze sie nie wkrecil i zgasl.Iteraz jak złapie to rzuci ze dwie iskry a potem nic i znowu tak w kolo macieju. sciagmolem kabelek ze styku 15 i tam prad jest podawany non stop nawet przy malutenkim kopnieciu. Sprawdzalem czy cewka nie padła ale nie bo sprawdzalem inna. I moje pytanie brzmi: czy jak przeczyszcze mase z cewki (ze styku 1 do miejsca masowania bod bakiem) to moge rozwiazac problem?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:26, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Szybciej by ci wyszło przeczyszczenie tej masy i sprawdzenie czy przyniosło efekt niż pisanie tutaj i czekanie na odpowiedź.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kukum
Nowicjusz

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:00, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Chcialem sie upwnic czy to moze byc tez przyczyna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:36, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dobry styk do masy to podstawa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kukum
Nowicjusz

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:50, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dalej ten sam problem dodam ze przy mocniejszym szapnieciu startera to lubi sie pokazac iskra ale nie zawsz a przy szybkim kopaniu iskra sie wogule nie pokazuje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:33, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zmierz jaki opór ma impulsator.
Między styk 14 modułu a przewód z cewki włóż diodę prostowniczą 1000V 3A - katodą do styku 14, anodą do przewodu z cewki.
Miałem podobnie.
Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Śro 12:33, 08 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kukum
Nowicjusz

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:35, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ok postaram sie to zrobic jak najszybciej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kukum
Nowicjusz

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:36, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Panie Pustack głupia sprawa bo zrobiłem tak jak wyżej i Simson odpalił i przejechałem jakieś 5km simson zgasł i zapaliłem go wkręcił się normalnie na obroty ale tu zaczyna sie problem simson zaczol jechac do tyl pierw mi sie zrobil banan na ustach no ale pozniej pomyslalem ze cos jest nie tak gdy go sprowadzilem teraz tylko zlapie ale go dusi co to moze byc bo ja zgłupiałem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:28, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Skoro zaczął jechać do tyłu, to musiał złapać obroty w drugą stronę czyli zapłon masz źle ustawiony. Za późno lub za wcześnie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kukum
Nowicjusz

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:05, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A jak zlikwidowac te lewe obroty bo sie bawie zaplonem i dalej jest tak samo ,A i to normalne ze jak zlapie w palce diode to ona jest cieplawa??
Ostatnio zmieniony przez kukum dnia Sob 8:39, 11 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:49, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
To nie baw się zapłonem, tylko ustaw tak jak ma być. Odpowiednie wyprzedzenie itp.
Może być ciepła - to normalne.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kukum
Nowicjusz

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:01, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
zaprowadzilem go do znawcy wszelkich motorkow i powiedzial mi po dlugich badaniach ze na wale przesunela sie przeciw waga i caly wal najlepiej wymienic
Ostatnio zmieniony przez kukum dnia Nie 17:02, 12 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:43, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
kukum napisał: | zaprowadzilem go do znawcy wszelkich motorkow i powiedzial mi po dlugich badaniach ze na wale przesunela sie przeciw waga i caly wal najlepiej wymienic |
Trochę na tym świecie żyję, ale ani nie spotkałem się z takim przypadkiem, ani nie słyszałem o czymś takim. Poza tym jak by to miało wyglądać? urwał się jeden z czopów łożyskowania? bo w przeciwnym razie czop korbowodu je blokuje względem siebie.
Wyobrażam sobie tego "fachowca"
- odesłał Cię z kwitkiem jak chłopca - no comment.
- Przypadkiem sam nie rozbijałeś go by wymienić korbowód?
z resztą iskra być powinna najwyżej w innym położeniu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|