 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daro1291
Nowicjusz

Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Brzeska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:35, 10 Maj 2011 Temat postu: Problem z ładowaniem |
|
|
Posiadam Simsona S51 z zapłonem elektronicznym. I mam taki problem. gdy mierze miernikiem ładowanie akumulatora na ful gazie to mi pokazuje 14V zaraz mi nieraz pokazuje 12V a jeszcze za chwile pokaże 5V i to się tak powtarza tylko nie zawsze takie samo ładowanie jest. Ale zawsze ładowaniue skaka. raz jest 14V a za 2 sekundy jest 4V. Prosze o pomoc.
1)Czego to może być wina?
2)Co trzeba zrobic aby ładowanie było takie jak trzeba?
Prosze mi to dobrze wytłumaczyć
TAG-SYZ ELEK-LADO
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daro1291
Nowicjusz

Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Brzeska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:19, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
niewiem czy to by była wina fajki albo nawet kabla wn. Wymieniałem prostownik w nim bo siadl i zakladalem taki jak w tych nowych scigach zakladaja juz ten z radiatorem elektroniczny. Przed wymiana było ładowanie ale słabe teraż chyba też jest ładowanie ale słabe bo nie rozładowywuje akumulatora
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:59, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
daro1291 napisał: | ten z radiatorem elektroniczny. |
To znaczy jaki?
Poprawność ładowania akumulatora widać po działaniu kierunkowskazów. Jeśli masz ELBĘ jako przerywacz, to przy słabym ładowaniu aku szybko padnie i zaczną się problemy z działaniem kierunków.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daro1291
Nowicjusz

Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Brzeska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:58, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jaki to ja niewiem bo to mi elektryk wymienial ja tylko widzialem jak on wyglada. Ja mam zwykły przerywacz do kierunków i właśnie jest problem z nimi bo jak zaświece światła to już mi kierunki nie migają albo jak wcisne stop to też już kierunki nie migają.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:20, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Trudno będzie ci pomóc, bo nie wiadomo jak i co tam jest podłączone.
Zaświecenie swiateł przód/tył nie powinno mieć wpływu na kierunki, podobnie jak zaświecenie się "stopu".
Być może masz je podłączone do akumulatora i szybko "siada" napięcie, bo ładowanie nie wyrabia. Trzeba by mieć jakiś rysunek, jak to masz podłączone.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daro1291
Nowicjusz

Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Brzeska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:57, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
bo ja światła przód i tył i stop mam podłączone do akumulatora. to można podpiąć stop żeby szedł prąd na niedo z silnika? I jeszcze bo mi elektryk co to wymieniał mówił że jak jest ten regulator napięcia założony to światła muszą być z akumulatora i niewiem właśnie czy da rade podłączyć światła żeby się nic nie stało i prąd na nie szedł z silnika? Sprubuje zrobić zdjęcie tego regulatora może to coś pomoże.
ps.
link do zdjęcia jeżeli nie otworzy się to niżej:
[link widoczny dla zalogowanych]
czerwony- ładowanie
niebieskie- idą ze silnika
czarny- masa
żółty- idzie ze stacyjki albo do stacyjki
zielony- niepodłączony
Ostatnio zmieniony przez daro1291 dnia Śro 17:36, 11 Maj 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prezes333
Bywalec

Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:11, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
To nieźle masz tą elektrykę pomieszaną. Ciekawe co to za elektryk jak taki regulator ci tam wcisnął. Musisz to wszystko ogarnąć ze schematem tzn. światła (przód i tył), światło STOP z cewki. Kierunkowskazy z akumulatora wraz z klaksonem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 6:12, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja bym nie przesądzał, że to jest źle podłączone itp. natomiast zasilanie świateł z akumulatora wymaga dobrze zbilansowanego układu ładowania. Musi on dostarczać średnio więcej energii niż pobierają odbiorniki - w przeciwnym razie na dłuższą metę aku będzie rozładowywany i światła przestaną świecić.
Jeśli nie znasz się na elektryce, to jedynym rozsądnym wyjściem jest pojechanie do elektryka, który robił instalację i opisanie mu objawów - niech to poprawi.
Gdybyś miał rozrysowany schemat instalacji, to można by coś pomyśleć. Bez tego trudno cokolwiek powiedzieć.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daro1291
Nowicjusz

Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Brzeska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:15, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
pokombinuje przepiąć swiatła przód i tył i stop na cewke i w tedy zobacze czy będzie rozładowywało akumulator
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:31, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdz najpierw, gdzie podlaczone sa wszystkie cewki, skoro swiatla i stop z aku masz, to do czego w takim razie jest podlaczona cewka swietlna i ladowania? Obie do tego regulatora?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daro1291
Nowicjusz

Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Brzeska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:58, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
cewka świetlna i ładowania sią podpięte do tego regulatora bo dwa kable idą do silnika od regulatora
ps.
patrzyłem na moją instalacje i doszłem do wniosku że wszystko jest dziwnie podpięte. Bo po wymianie regulatora wszystkie światła kierunki i klakson są z silnika zasilane bo wszystko działa jak odepne akumulator. I równocześnie jak odepne przednie światła od stacyjki i włącze i świeci się światło z tyłu i włącze kierunkowskaz to jest jakieś zwarcie i miga i światło tylne i kierunkowskaz a jak podepne z powrotem przednie światła to już w tedy kierunkowskaz nie miga jak go włącze tylko światła normalne świecą.
Ostatnio zmieniony przez daro1291 dnia Czw 20:25, 12 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|