 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:18, 13 Paź 2013 Temat postu: Problem z przepalanym kondensatorem |
|
|
Więc jak w temacie.Chcę podłączyć w schowku kondek od malacza więc jak to zrobić? Wyczytalem trochę by te 3 kabelki zlączyć w 1 i wypuścić do schowka .Kondek do masy i ten kabelek do niego na śrubkę i co dalej? Bo jedni piszą coś o wtyku nr1 a inni o nr 15.Więc który i gdzie podłączyć? Plis o pomoc.Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:30, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, ja u siebie mam zrobione tak, że w iskrowniku te kabelki od kondensatora zlutowałem i zaizolowałem, następnie w schowku tam gdzie stacyjka, montujesz kondensator do ramy tam gdzie są wszystkie masy najlepiej, a kabelek od kondensatora podpinasz do styku nr 2 w stacyjce...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:13, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A co z tym kabelkiem co już tam jest w tym styku nr 2? Połączyć je razem czy jak?Bo pewnie jest tam cosik podpięte.Aha czyli to co zlutowane w jeden to do konda i od niego wyjście na styk nr2 tak?Sorki ale jestem ciemny z elektryki :-)
Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Nie 12:16, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:51, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, kabelek z kondensatora tego w schowku przylutowujesz do kabelka w styku nr 2
Ostatnio zmieniony przez Rafał51 dnia Nie 13:06, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:09, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A co z tymi 3 pod magnetem?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:10, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Zlutować i zaizolować. Słyszałem że niektórzy zostawiają stary kondensator i nic nie ruszają w iskrowniku... Tylko dają samochodowy w schowku. Aha i ten kabelek z samochodowego kondensatora przylutuj najlepiej do tego biało-brązowego kabelka wychodzącego z iskrownika w styku nr. 2 w stacyjce
Ostatnio zmieniony przez Rafał51 dnia Nie 16:15, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:50, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Aha czyli nie łączyć tamtych kabelkow w jeden i połączyć z kondem w schowku? Sorki za głupie pytania.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:57, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Nie no, weź wywal ten stary kondensator, te 3 kabelki zlutuj ze sobą razem i porządnie zaizoluj żeby nie zwierało się z masą, no a dalej to chyba wiesz... Jakby co to pytaj
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:40, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No to chcialem usłyszeć.Oki jak kupię jutro co trzeba to dam znać.Tymczasem pozdrawiam i 3 maj się
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:48, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dobrze koledzy wyżej napisali.
Kondensator można podłączyć na kilka sposobów:
1) - Tak jak oryginalnie, między masę a 3 kabelki w iskrowniku
2) - Kabelki w iskrowniku można złączyć i zaizolować a kondensator podłączyć w schowku między masę a przewód 2 przy stacyjce
3) - Bezpośrednio na styki 1 i 15 cewki butelkowej.
Zawsze chodzi oto aby kondensator był między masą na przewodem zasilającym cewkę butelkową. Obudowa kondensatora do masy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:55, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Spox, polecam kupić kondensator Magneti Marelli jest trochę droższy ale masz pewność że na tym trochę pochodzi, ja już na nim 4 lata jeżdżę i zapomniałem co to kondensator...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:00, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tylko 1 kolega rafał:-) Oki kerowniku już rozumię.Bo szukałem trochę i każdy pisał co innego po części i zgłupiałem, a elektryka to moja słaba strona.Nie lubię prądu:-) no ale skoro elektryk wcześniej nie znalazł usterki( dlaczego nie ma iskry) a mnie się to udało to nie jest tak źle hehe.Oki dziękuję.Jeśli taki znajdę u siebie to ok a jeśli nie to teść mi dał z dzika i rometa więc można palić kolejne.Tylko zastanawia mnie czemu one tak się palą.Ostatnio spalilem 3 simsonowski i chyba już robię po kosztach :-) ale po prostu lubię kopać w simsonkach
Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Nie 21:08, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:18, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie ja też się zastanawiam dlaczego oryginalne szlag trafia... Wadą fabryczną to chyba nie jest, bo działo by się tak od począdku... Więc nwm...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:52, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No i jest h...Iskra była i odpalil a gdy go zgasilem to zniknęła.Mam 2 kondy jeden w statorze a drugi w schowku podpiety do masy i styku nr 2.Działa i tak i tak i nagle nie ma wcale.Po czym pokombinuje przy zapłonie to znowu sie pojawi i zaraz zniknie.Nie ma znaczenia który jest podlaczony zawsze to samo- jest iskra i nagle jej brak.Iskra jest super( o ile ona jest), zaplon ustawiony.Co robić? Aha i nie idzie odkręcić kosza sprzegl.Zebatki zblokowane a kosz cały sie kręci wraz ze śrubą mocującą( tj tarczki i wałek ze śrubą).Co jest grane
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:27, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A jak odpalił to iskrzyło na przerywaczu ? A co do kosza, to może zjechał się ten taki jakby frez na wałku sprzegłowym... Może jakbyś bieg wrzucił to może by poszło, tylko były by to chyba za mocne obciążenia dla wału...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|