 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:08, 14 Maj 2011 Temat postu: problem ze zidentyfikowaniem mojego simsona |
|
|
Bardzo chciałbym wiedzieć dokładnie co ja właściwie kupiłem
To, że jest to simson to wiem, bo jest napisane w umowie, w dowodzie rej. i na dekielku. Do tego rok na pewno 1985.
To, że instalacja jest 12V stwierdzam na podstawie tego, że na żarówkach jest napisane 12V, oraz na spodzie [link widoczny dla zalogowanych] wybite "12V".
To, że "platynki, stwiedzam na podstawie tego co widze [link widoczny dla zalogowanych]. Akumulatora nie mam.
Mam pod dekielkiem (tym na wysokości baku) wielką [link widoczny dla zalogowanych].
Czyli dobrze wypatrzyłem, że zgodnie z tym tematem (chodzi o post Syzyfa),schemat pasujący do mojego motorka to ten, oznaczony [link widoczny dla zalogowanych] ??
A który to jest w takim razie z oficjalnych schematów, czy to jest B1-3 , N, E, czy jaki? Być może pomocna okaże się informacja, że koło manetki gazu mam przycisk "wyłącz zapłon", oraz tuż obok przełącznik włączanie i wyłączanie świateł. Ze strony lewej na kierownicy mam przełącznik dwupozycyjny, który nie wiem co robi (najpewniej długie światła). Migaczy żadnych nie mam i śladów po ich obecności też brak. Nie mam żadnego klaksonu, ale za to mam prędkościomierz (zwykły, oryginalny na lince) z podświetleniem jeśli to coś zmieni...
Proszę mnie poprawić jeśli się mylę w czymkolwiek tutaj!
TAG-SYZ ELEK-INSS
Ostatnio zmieniony przez blumen dnia Sob 22:39, 14 Maj 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:35, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli schemat 10 byłby do Twojego to jest S 51/1B.
Akumulator raczej powinieneś mieć. Być może ktoś wyjął. Tak samo jak kierunki, też powinny być.
Z fotek widać że nie masz stacyjki więc wyłącznik zapłonu pewnie ktoś dorobił.
Zapłon platynkowy, możesz zmienić w podpisie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:23, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to, że akumulatora nie było, to pewien nie jestem, ale kierunków to na 99% nie było. Przedzwonie jeszcze na dniach do pierwszego właściciela i sie podpytam. A na podstawie tego co na zdjęciach się nie da stwierdzić tak bankowo? nie jest to na czymś zapisane? na tym czarnym plasticzku, ko którego dochodzą przewody (pod dekielkiem) jest napisane DDR
Ostatnio zmieniony przez blumen dnia Sob 22:36, 14 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:58, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem masz model S51N, czyli oryginalnie nie było w nim stacyjki, zapłon platynkowy, uboga instalacja bez akumulatora, bez kierunków, klakson zasilany z baterii, iskrownik z cewkami pod żarówki 6V.
Model S51N miał wyjątkowo podnóżki pasażera montowane na wahaczu tylnego koła (część ramy, do której przykręca się koło) i to widać na fotce twojej maszyny. Sprawdź też, czy w pokrywie lewego schowka nie masz otworu na stacyjkę. Na fotce go nie ma ale może został zaślepiony - widać to będzie od środka.
Oczywiście nie jest to typ Enduro - możesz zmienić podpis
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie - poza kosztami - aby go wzbogacić o inne elementy i tutaj schemat nr 10 będzie OK.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:03, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
żarówki są na bank na 12V i świecą dobrze. Sorki, za kiepskie zdjęcie, już całość wygląda lepiej, ale stoi w garażu na drugim końcu miasta a zapomniałem obfotografować lepiej i czyściej.
Cokolwiek mi tam siedzi, dorobie do niego migacze, klakson i swiatlo hamowania przedniego hamulca. No i skoro mam 12V to bede kombinował z ładowarką do telefonu komórkowego (ale o tym to w duuużo dalszych planach i nie mam pewności czy da się to zrealizować).
Możliwe, że jest to S51N przerobione w jakiś tani sposób na 12V?
Ostatnio zmieniony przez blumen dnia Nie 10:17, 15 Maj 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:19, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie chodziło mi o zamykanie pokrywy na kluczyk, tylko o otwór dla stacyjki. Widać go tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Model S51N nie miał stacyjki zatem nie powinien też mieć w lewej pokrywie takiego otworu. Przy cewkach 6V żarówki 12V też mogą świecić dobrze.
Cewkę ładowania na 6V łatwo rozróżnić, bo jest ona masowa, czyli ma jeden odczep podłączony do metalowego korpusu (widać punkt lutowniczy z przylutowanym drutem).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:22, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Na pewno tam czegoś takiego nie było, a dekielki są z całą pewnością oryginalne.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|