Jurcyk
Nowicjusz
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Staszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:48, 01 Wrz 2015 Temat postu: Pytania o cewki w iskrowniku |
|
|
Witam. Mam w swoim Simsonku instalację z przerywaczem 6V z żarówką przednią 25W. Na 12V przerobiłem kierunkowskazy, stosując ELBĘ oraz mostek. Ostatnio jadąc w nocy, oświetlenie przednie nie było zadowalające nawet przy włączeniu świateł długich. Moje pytanie jest takie - czy można przerobić światła na 12V ? Czy będą one lepiej świeciły jeśli założę na przykład taką cewkę [link widoczny dla zalogowanych]
Czy nic się nie będzie działo jeśli takową cewkę założę i zamontuję żarówkę 12V 35W ? Czy światła będą dużo lepsze ?
Drugie pytanie - Z tego co wyczytałem ze schematów cewki zapłonowe z iskrownika były takie same czy to była instalacja 6V czy 12V . Na Suprabike.pl są 2 rodzaje takich cewek - z uzwojeniem grubym i cienkim. Która będzie lepsza ? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzecie pytanie - Jak poznać że magneto nadaje się do wymiany ? Można to poznać po pracy silnika ? Mam u siebie magneto DDR z 30 tys przebiegu Simsona i nie wiem właśnie czy magneto wymieniać czy zostawić .
|
|