|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janos1507
Nowicjusz
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:49, 05 Maj 2014 Temat postu: światła tylnie |
|
|
Witam! Mam kilka pytań
1.Co powinno być na każdym trybie w stacyjce?
2. Mam problem z tylnim światłem, mianowicie gdy odpalę Simsona żarówka się tylko leciutko żarzy. Jakie żarówki powinny być z tułu? czy to wina za mocnych żarówek? Mam instalacje 6v i z tyłu mam u dołu żarówkę 6v 10w a u góry 6v 21w.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arek1b
Nowicjusz
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:52, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Przygazuj to będzie jaśniejsza
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rolnik
Nowicjusz
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Kraśnika (woj.Lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:08, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
na światle stopu powina być 21W a na pozycji 5W
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janos1507
Nowicjusz
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:33, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
nie wiem co się dzieje jak gazuje to przygasa światełko!!! Kupiłem i zamontowałem mniejsze żarówki i to samo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janos1507
Nowicjusz
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:11, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ktoś wie o co chodzi?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skibonzo
Bywalec
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:44, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A nie masz może złej żarówki z przodu, w sensie na 12 v?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:32, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Być może masz zamienione miejscami kable z wiązki wychodzącej z silnika, tzn. zamienione miejscami kabel czerwono-szary (żarówka pozycyjna i "stop") i czerwono-żółty (ładowanie).
Sprawdź podłączenie:
1. Na styku potrójnym stacyjki powinny być 3 kable:
- najważniejsze: czerwono-szary z wiązki z silnika. Może masz tam czerwono-żółty
- czerwono-czarny (żarówka "stop")
- szaro-czarny od dławika
2. Na styku 59b powinien być drugi kabel szaro-czarny od dławika
3. Do gniazda bezpieczników powinien być podłączony kabel czerwono-żółty z wiązki z silnika.
Popatrz na schemat: [link widoczny dla zalogowanych]
Odnośnie stacyjki: poszukaj na Forum.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janos1507
Nowicjusz
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:14, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Niestety to nie to sprawdzałem 2 razy mam dobrze podłączone kabeli
a zauważyłem że w styku 58 na żadym trybie nie idzie prąd Czemu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:05, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Co rozumiesz pod pojęciem " nie idzie prąd"? Co tam zmierzyłeś (prąd/napięcie)? Między czym a czym itd.?
Przy okazji: co masz podłączone tzn. gdzie "idą" kable od styków 59b i 57 stacyjki?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janos1507
Nowicjusz
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:56, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
59b: szro-czarny kabel od prostownika czy czegoś tam
57: nic
Mierzyłem NAPIĘCIE miernikiem łapiąc mase na aku i przykładają drugi bolec do styku 58 i tak na każdym trybie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:32, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Styk 57 i 57a powinny być połączone kabelkiem: patrz schemat, który podałem wyżej.
Styk 59b - OK.
Na wyjściu 58 powinno być napięcie przy pracującym silniku w pozycji 2 stacyjki (włączone światła). Jeśli nie ma, to zobacz, gdzie jest podłączony drugi kabel szaro-czarny od tego układu ładowania (pierwszy kabel jest na 59b). Powinien być na styku potrójnym stacyjki, na którym ma też być kabel czerwono-szary od cewki ładowania/stop.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janos1507
Nowicjusz
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:16, 17 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Na styku 57: dorobiłem kabel i podłączyłem. Teraz na 3 trybie są światła. Jak go odpalę to nie ma światła z tyłu a z przodu jest. Stop działa. Czego jeszcze brakuje? Czy na styku 59b na 2 pozycji i odpalonym silniku powinien płynąć prąd?
Ostatnio zmieniony przez janos1507 dnia Sob 11:54, 17 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:54, 17 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, na styku 59b powinno być napięcie przemienne przy odpalonym silniku. Dochodzi ono z dławika (moduł za stacyjką). Drugi kabel czarno-szary z dławika powinien być podłączony na styk potrójny stacyjki. Na nim ma też być kabel z cewki ładowania/stop, która wytwarza to napięcie.
Musisz prześledzić bieg przewodów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janos1507
Nowicjusz
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tłuszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:14, 17 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
w styku potrójnym też nie ma prądu czyli padła ta cewka? odpalał by bez tego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:58, 17 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Odpalałby, bo cewka świetlna nie ma nic wspólnego z zapłonem.
Sprawdź napięcie na kablu w wiązce z silnika (od cewki). Jeśli nie będzie, to zajrzyj do iskrownika - może urwał się kabel od cewki itp. Uszkodzenie samej cewki jest najmniej prawdopodobne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|