|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iaross
Nowicjusz
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:04, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Problem rozwiązany ale nie w sposób jaki oczekiwałem. Elba jest uszkodzona w taki sposób, że pod wpływem minimalnych wibracji bądź jeszcze czegoś innego o czym nie wiem kierunkowskazy przestają działać. Pożyczyłem dziś sprawna elbe od kolegi i wszystko pieknie chodziło.
Aha i jak wziąłem moją zepsutą elbę w rekę po uruchomieniu to kierunkowskazy "prawie" dobrze chodziły, o niebo lepiej niż jak jest w mocowaniu w schowku.
Czy jest możliwość naprawy tej elby bo ładowanie jest ok, dodam że jest to jeszcze elba DDR. Szkoda byłoby ją wywalać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:30, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Sądzę, że naprawa jest jak najbardziej możliwa, bo przyczyną jest na 99% uszkodzenie mechaniczne na stykach. Być może pękł jakiś lut czy coś w tym stylu. Musiałbyś ściągnąc obudowę i dokładnie obejrzeć płytkę od strony lutów - najlepiej przez szkło powiększające. Dobrze jest lekko dociskać elementy i patrzeć na lut, bo takie pęknięcie może być minimalne. Jak znajdziesz, to trzeba to przylutować i po sprawie.
Zacznij oględziny od elementów największych gabarytowo (przekaźnika) i styków zewnętrznych.
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Sob 22:35, 30 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iaross
Nowicjusz
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:48, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Jednak to znowu nie to:( zmieniłem moduł zapłonowy z oryginalnego ddr na inny wzmacniany, problem jakby zniknął jednak od czasu do czasu ale rzadko nastąpi szybsze mruganie. Nie wiem dlaczego ale muszą powstawać jakieś zakłucenia ze strony układu zapłonowego.
Tak samo jak z tym moim "wariującym miernikiem", spróbuję na tym module sprawdzić, może uda się odczytać napięcie na aku przy włączonym silniku.
EDIT:
Znowu się pośpieszyłem.. dalej jest jak było jednak zauważyłem jeszcze 1 rzeczy która może coś wniesie do sprawy, po odpaleniu kierunki chwile działają normalnie jakieś 15 seknud, potem zatrzymuję się (stacyjka cały czas na 2 pozycji tak jak jeżdżę nacodzień) kierunek cały czas włączony. Następnie z tym włączonym kierunkiem który tak szybko mruga przekręcam na 1 pozycję i kierunek zaczyna normalnie świecić.
Jednak chyba rozbiorę tą elbe ale tu na prawde czeski film nic nie wiadomo nic się kupy nie trzyma
Ostatnio zmieniony przez Iaross dnia Nie 17:19, 31 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iaross
Nowicjusz
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:21, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Problem rozwiązany. W elbie puścił lut na płytce. Może komuś się przyda ta informacja na przyszłość. Dzięki za każdą uwagę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|