Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybsze mruganie kierunków na zapalonym silniku.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artur644
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:44, 30 Lip 2009    Temat postu: Szybsze mruganie kierunków na zapalonym silniku.

Hej! Ostatnio udało mi się podłączyć u siebie kierunki i sygnał. Instalacja była w nie najlepszym stanie. Teraz wszystko już działa, ale nie wiem czy to normalne że na zapalonym silniku chodzą dużo szybciej- nawet sygnał inaczej trąbi. Z urządzenia za stacyjką (chyba to ten tyrystor) oprócz czerwonego i zielonego wychodzą mi dwa szaro czarne- identyczne kabelki. Czy może mieć to jakiś związek jeżeli one byłyby na odwrót dane. Z góry dzięki za pomoc!

TAG-SYZ ELEK-KIER
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello1993
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: wieś
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:55, 31 Lip 2009    Temat postu:

To podłącz według schematu wszystko i będzie dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artur644
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:34, 31 Lip 2009    Temat postu:

A mylisz , że jak jest. Zadałem pytanie na forum- po to one jest. Jak masz głupio odpowiadać to nie pisz wcale.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
badyllek1993
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polska, Dol., Twardogóra

PostWysłany: Pią 15:57, 31 Lip 2009    Temat postu:

Zmierz napięcie na żarówce kierunkowskazu ( może być na stykach akumulatora) na włączonym i wyłączonym silniku. Jaki masz przerywacz kierunkowskazów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pią 17:15, 31 Lip 2009    Temat postu:

Nie, to nie ma różnicy jak te szaro-czarne podłączysz. Sprawdź napięcie tak jak pisze badylek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artur644
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:11, 31 Lip 2009    Temat postu:

Nie mierzyłem napięcia na żarówkach (bo dopiero teraz przeczytałem wasze porady), ale zmierzyłem sobie ładowanie z cewki na punkcie 59a, przed bezpiecznikiem- miało od 9,36 do 11,67 oraz napięcie które wychodzi z tyrystora na punkt 30(górny drugiego bezpiecznika) i miało ono od 6,26 do 7,91v. Akumulator miał 12,29V. Co myślicie - chyba mieści się w normach. Podobno jeżeli przerywacz dostał kiedyś popalić to może się tak zachowywać- czy to prawda?? Dodam jeszcze,że simson 12v, a przerywacz pod bakiem(taka mała tuba).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:38, 31 Lip 2009    Temat postu:

Przerywacz bimetaliczny zawsze bedzie mrugal szybciej, nawet po dodaniu gazu. Skoro masz 12V to polecam elektroniczny, nawet z malucha el.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tita98
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubanie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:05, 04 Sie 2009    Temat postu:

myślę że sprawa jest prosta.jeśli jeszcze masz oryginalny układ ELBA w którym jest regulator prądu ładowania wraz z przerywaczem kierunków to mógł on nawalić.Objaw który jest opisany wskazuje na to że na instalacji masz zbyt wysokie napięcie,dlatego przerywacz nie nadąży przerywać.jestem elektrykiem,i jeśli w tym przypadku nie miałbym racji to głupot bym ci nie pisał.Też mam ten problem,ale mam taż fajny pomysł.Jak się uda to na pewno jeszcze w tym temacie go opiszę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artur644
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:31, 04 Sie 2009    Temat postu:

No to czekam, tylko ja nie mam elby. Napisz mi jeszcze jeśli możesz, co myślisz o tych napięciach, które mi powychodziły w pomiarach. Czy są w normach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin