|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gasto25
Nowicjusz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:19, 11 Sie 2009 Temat postu: Wszystko z aq - jak zmienić światła na zasilanie z cewki? |
|
|
Witam kolegów
Zwracam się do was z taką prośbą ponieważ jakiś czas temu kupiłem simka s51 enduro z 1991roku elektronik i mam taki problem a tylko tutaj mogę uzyskać fachowe porady ekspertów a więc mam zrobione tak że wszystko działa z aq nawet przedni reflektor a układ zapłonowy jest zasilany z oddzielnej cewki i nie zależny od aq lecz oryginalnie chyba tak nie jest i dlatego zwracam się z prośbą o schemat elektryki tylko nie odsyłajcie mnie do innych działów bo szukałem na wszystkie sposoby i nic dziś prześledziłem i mniej więcej rozrysowałem schemat tego co jest potem go wrzucę. Mój problem tkwi w tym że mam z przodu klosz HS1 12v35w a on jest zasilany przez aq przez to bateria potrafi rozładować się przez 2 dni jazdy na światłach i chciałbym jak najszybciej to naprawić i podpiąć pod cewkę lecz nie wiem do którego kabla bo z iskrownika wychodzi 5 przewodów dokładnie to czerwony niebieski(zapłon) czarny biały i czarno-biały(na moim schemacie biały to szary). Prosiłbym uprzejmie o schemat z polskimi podpisami i o jakąś pomoc bo to jest okropnie uciążliwe i boje się pojechać w dłuższe trasy szczególnie wieczorem.
Z góry dziękuje
[link widoczny dla zalogowanych]
To taki mój schemacik proszę o podpowiedź gdzie wpiąć przewody od świateł aby czerpały prąd z cewki świetlnej.
Dodam jeszcze że stacyjkę mam od ursusa w której wyjęcie kluczyka powoduje odpięcie aq od obwodu na pozycji nr 1 są postojówki nr 2 długie krótki 3 znów postojówki.
TAG-SYZ ELEK-PRZE
Ostatnio zmieniony przez gasto25 dnia Wto 1:21, 11 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 9:12, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Tak więc... na początek napisz jakie dokładnie kolory kabli wychodzą z iskrownika (używaj kropki i przecinka).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gasto25
Nowicjusz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:09, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Sory za błędy w tekście. A więc wychodzi 5 przewodów czerwony, niebieski, biały, czarny i czarno-biały. Ustaliłem już że czerwony i niebieski odpowiada za układ zapłonowy ponieważ idą do modułu. I jeszcze co to jest to urządzenie z radiatorem i napisem 12V 42W do niego idą 2 przewody biały i czarny? I bardzo prosiłbym o schemat instalacji z kolorami przewodów bo mam strasznie namieszane ale co najważniejsze zostawione są oryginalne przewody
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kozix
Simson Fan
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 9:26, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
ta kostka z radiatorem to pewnie regulator napiecia ale nie jestem do konca pewny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DarkMan44
Bywalec
Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wiskitki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:19, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ta kostka z radiatorem to EWR - odpowiada ze to żeby ci się żarówki nie popalił bo nie przepuszcza prądy powyżej 42 w:P (raczej)napisz do mnie na gadu bo mam bardzo podobną instalacje to ci pomoge:P
Ostatnio zmieniony przez DarkMan44 dnia Czw 10:31, 13 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Czw 14:54, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
No dobra... masz przelutowane kabelki i schemat na gówno się zda.
Zdejmij magneto, odkręć stator z cewkami i zrób kilka (porządnych!!!) fotek statora, z obu stron!
I nie przykręcaj go z powrotem bo będziesz musiał jeszcze pare rzeczy sprawdzić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gasto25
Nowicjusz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:40, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Kurcze to będzie problem z tymi fotami bo mam tylko tel a poza tym narazie nie mam jak zdjąć magneta. Prosiłbym o zaznaczenie na schemacie dokładnej drogi po której biegnie przewód do świateł bo być może uda się to szybko naprawić. A czy możliwe że to dlatego że stacyjka od ursusa nie ma tyle złączy i dlatego ktoś puścił kabel z cewki świetlnej na ładowanie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|