|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamcio
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Krakowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:21, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
może i masz racje. musze z tym pokąbinować. DZIĘKI
MAM PYTANIE DO KOGOŚ KTO MA SIMSONA S83 ALBO S53:
CZY POWINIENEM MIEĆ W SWOIM SIMKU ZAPŁON PVL? JAKI WY MACIE?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduros70
Simson Fan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:07, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Kup samą cewke na agmocie są do 20zł koszt nie duży a może sie problem rozwiazać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sernik
Nowicjusz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szarów - Małopolskie
|
Wysłany: Nie 13:37, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Witam ! Jestem użytkownikiem Simsona Enduro S51 i również mam zapłon elektroniczny i również mam ładowanie 18 volt i ponad W elektryce tego simsona znajdziemy oprócz elby tzw. regulator napięcia i moim zdaniem on jest przyczyną całego zamieszania. Mój regulator był przezemnie "reanimowany" ponieważ był spalony. Nowy regulator kosztuje około 250 zł. (dane z miejscowego sklepu) Ten że regulator wygląda jak elba tylko ma takie ładne aluminiowe żeberka i powinien być umieszczony w schowku pod elbą po lewej stronie - jeżeli nie masz tej puszeczki to może to jest winą wszystkiego ponieważ elba "wspomaga" tylko ładowanie a nie reguluje jego napięcie które powinno wynosić 14,4 V. Ja mam w simku halogen a w miejsce prędkościomierza mam Voltomierz więc mogę sobie kontrolować ładowanie akumulatora, i w razie zwiększania się prądu załączam sobie halogen który wytraca tę energię. Sądzac po zachowaniu Voltomierza ładowanie 18 V i wyżej nie szkodzi akumulatorowi ponieważ jest tylko chwilowe i po załączeniu odbiornika np. migacza lub halogenu napięcie spada do 11,5 V. Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wchilinski
Simson Fan
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pogorzałki (podlaskie)
|
Wysłany: Nie 23:02, 21 Paź 2007 Temat postu: Simson S53 |
|
|
Dolącze sie do tego tematu bo mam tez chyba problem z Elba..Otóż mam simsona S53B ...mam w nim zaplon PVL na 6 cewek..u mnie jest SEGU podobno to jest ELBA ale kryje sie pod tą nazwa..ja mam inny problem mianowicie u mnie akumulator rozładowuje sie po jednym dniu (dodam ze aku jest nowy i zawsze naladowany na full a poziom elektrolitu jest w normie)..co to moze byc ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamcio
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Krakowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:45, 23 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Sernik napisał że Nowy regulator kosztuje około 250 zł.
Kurde troche drogi!!! chyba kupie używany bo jak nie to sobie nie kupie wskaźnika temp!!! bo nie mam kasy!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sernik
Nowicjusz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szarów - Małopolskie
|
Wysłany: Wto 22:38, 23 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawdz stary regulator powinien być rozbieralny zobacz czy w srodku są jakies slady lutowania albo uszkodzenia widoczne gołym okiem, przypalenia na stykach itp. Pozdrawiam !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamcio
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Krakowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:51, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
a co myślicie o tym jak bym założył regulator napięcia np. od malucha? zdał by egzamin? tylko nie wiem jak go dokładnie podłączyć!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sernik
Nowicjusz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szarów - Małopolskie
|
Wysłany: Śro 16:43, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
mysle ze nie podejdzie tez tak probowalem ... prędzej kup mostek greatza i podepnij jest prostszym rozwiązaniem i napewno tańszym Pozdrawiam !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:00, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ale mostek to on juz ma.
Regulator z rzadnego samochodu nie podejdzie. W samochodach wykorzystuje sie wzbudzenie, ktorego w pradnicy Simsonowskiej nie ma.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pio666
Nowicjusz
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Czw 18:20, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ładowanie 18V to nic ponieważ aku musi mieć wyższe napięcie ładowania. Nie kombinujcie, tak ma być. Jak nie wierzycie to sprawdźcie napięcie aku po wyłączeniu silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamcio
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Krakowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:17, 03 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam za duże bo mi pali żarówki!!!!!
PS. sprawdzałem EWE i nie jest przepalona!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pio666
Nowicjusz
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Sob 20:53, 03 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ale gdzie ci pali w kierunkach czy światła?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamcio
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Krakowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:00, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
wszystko!!!! w przodniej lampie w tylniej i ELBE (regulator napięcia) teraz już tak szybko nie pali bo założyłem żarówki co mają więcej WAT ale akumlator już siada (kupiłem go rok temu)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pio666
Nowicjusz
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Pon 12:15, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Sprobuj przygiąć wszystkie cewki do strony wału będzie większa przerwa między kołem magnesowym a cewkami. Lub jak się nie boisz to możesz rozkręcić wszystkie magnesy i troszeczkę je skrócić (doda to mocy) i nie będzie wytwarzało takiego napięcia .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamcio
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Krakowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:38, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Cewke wysokiego napięcia też mam dosunąć do środka czy nie (bo chyba będzie mniejsza iskra) a magnesy to bym musiał ideaknie tak samo szlifnąć bo by mogło coś sie dziać z magnetem jak by był jedem mniejszy drugi większy magnes
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|