|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Liczniq
Nowicjusz
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:46, 19 Cze 2013 Temat postu: Zalety i wady Electronic |
|
|
Witam.Czy mógłby mi ktoś napisać zalety i wady simsona s51 electronic ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:08, 19 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Raz ustawiasz i jeździsz wiecznie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:13, 19 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Simson RM napisał: | Raz ustawiasz i jeździsz wiecznie. |
Takiego to jeszcze nikt nie zbudował
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:21, 19 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
No wiadomooo, ale jest to zapłon bezobsługowy także.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:57, 20 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Zalety:( z tematu o ustawianiu tego zapłonu:
# prostota obsługi (jest praktycznie bezobsługowy - wystarczy raz ustawić wyprzedzenie zapłonu)
# zapłon się nie przestawia (bo się nic nie wyciera, jedynym ruchomym elementem jest koło magnesowe, nie licząc elektronów w kablach Happy, nie musisz niczego smarować, ustawiać żadnych przerw itp )
# brak styków, które mogły by się zaczerniać i między którymi mogą przeskakiwać łuki
# duża precyzja zapłonu w całym zakresie obrotów i duża energia iskry (zapłon za każdym obrotem i idealnie w tym samym punkcie)
# duża kultura pracy silnika (jak na dwusów)
Do wad mogę zaliczyć:
- jeśli jesteś zielony w elektronice to czekają cię pewnie trudności w zlokalizowaniu usterki ( jeśli tak owa wystąpi )chociaż przy mechanicznym też nie jest to wcale banalne
-trudności w prawidłowym ustawieniu takiego zapłonu bez lampy stroboskopowej
- wyższa cena niż zapłon mechaniczny
-
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|