|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek5
Nowicjusz
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:07, 05 Lis 2007 Temat postu: Zmiana zapłonu na elektroniczny. |
|
|
witam! mam simsona SR50 z zapłonem z przerywaczem(platynki) i kondensatorem, a chciałbym zmienić na elektryczny, czy musze robić jakieś przeróbki?? i czy wał będzie pasował??odp plis
TAG-PUS ELEK-ZMIA
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:21, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
chyba chciałeś zmienić na elektroniczny a nie elektryczny hehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 22:28, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Platynkowy też jest elektryczny. Chodziło Ci raczej o elektroniczny.
Aha, nie myśl, że jak założysz zapłon elektroniczny, to będziesz miał moto odpalane na przycisk.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Wto 17:35, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
hehe... a co do zapłonu elektronicznego to musisz zmienic magneto bo jest inne wbrew pozorom, iskrownik(cały) i dokupić moduł zapłonowy... mozesz załozyc zapłon "sportowy" to wtedy odczujesz różnice ale to troche drogie jest...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:48, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
a co zmienia ten moduł "sportowy"??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 17:54, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
moduł sportowy to pewnie jest ten PVL i mysle ze on zmniejsza opory i pewnie lepsza iskra jest.
tak mi sie wydaje
a co do tego tematu to musisz kupic stator z cewkami, magneto i moduł zapłonowy.
wał i wszsytko pasuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Wto 18:24, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
zapłon sportowy polega na tym ze zmienia sie kont wyprzedzenia zapłonu, i to rzeczywiście dopiero cos pomaga
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 18:27, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
ale to jest inny typ zaplonu np. PVL ?? czy SLPZ albo SLEZ?? ale ogolnie jak sie zmienia konto wyprzedzenia to caly uklad tlokowo korbowy dostaje po dupie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Wto 18:36, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
SLEZ to jest zwykły elektronik a SLPZ to zapłon na platynkach i to prawie wszyscy myla
a zapłon w którym zmienia sie kąt wyprzedzenia to zapłon Vape ale on dziala na dostosowaniu kąta do obrotów, ale mysle ze to jest jasne i nie trzeba tego tłumaczyć...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 20:25, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
no ale w SLEZie i w SLPZcie tez mozna zmienic kat wyprzedzenia...
a w tym Vape'ie sie automatycznie zmienia w zaleznosci od obrotow??
a tak ogolnie to wiem co to jest SLEZ a co to SLPZ tylko pisalem skrotami
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:46, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Zmienia sie tak jak w wiekszosci nowszych konstrukcji silnikowych.
Np. przy niskich obrotach silnik Simsona lepiej chodzi na wczesniejszym zaplonie, znowu przy takim ustawieniu lipnie chodzi na wysokich obrotach i odwrotnie.
Vape dostosowywuje kat wyprzedzenia zaplonu do obrotow, aby uzyskac jak najwyzsza moc w pelnym zakresie obrotow i nie miec strat w mocy.
Pozatym ma bardzo dobre ladowanie i lzejsze kolo zamachowe.
Wracajac do tematu - walu nie bedziesz musial zmieniac :P. Jedynie podstawe iskrownika, cewki, magneto, modul.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|