|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:16, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Chodzilo mi o jazde na samej krzywce, bo tam jak zdejmiesz magnesy to ci gowno z tego wyjdzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 0:22, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Antonio wszystko sie da, kwestia tylko czy sie opłaca. Moza przecież zastosować czujnik halla, albo jakiś inny czujnik położenia wału.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qba3
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 9:05, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
na oryginalnym czujniku też by dało rade tylko z modułu wywalić kondensatory i powinno być no jeszcze moęż tyrystor zmienić na inny i chyba by chodziło
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:23, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Co do cewki butelkowej - w niektorych elektronikach cewka jest taka sama jak w platynkowcach. Takze wymiana cewki na butelkowa nie jest regula w takich przypadkach.
Podsumowujac, potrzebujesz: cewki zaplonowej, magneta, podstawy iskrownika i ewentualnie cewki butelkowej.
Ten sam motyw był u Mikusia. Po 2 miesiecznej walce z elektronikiem (wszystko wymienione kilka razy), zmiana na platynkowca i wreszcie spokoj.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zebrzydowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:36, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
No, już przerobiłem, iskra jest i działa( ale iskra jest strasznie słaba) ale silnik jako tako działa, jest problem: jak jest zimny to ładnie chodzi a jak ciepły też ładnie pracuje ale jest coraz złuzsza rekcja na gaz! jak dam manetke na full to go zmuli potem znowy troche popracuje odejme gozu znowu go zmuli a potem już wogule nie ma reakcji na gaz i gaśnie. co to może być? coś z zapłonem? bo świeca jest ładnie wypalona i sądze że zapłon jest OK. może gaźnik?
Ostatnio zmieniony przez Kojot dnia Czw 12:36, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|