|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
małytuning
Nowicjusz
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Rozdrażew Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:34, 03 Kwi 2010 Temat postu: Zwarcie w układzie ładowania |
|
|
Witam Mam pytanko jak podłączam kable od ładowania do akumulatora to robi się zwarcie a jak odłączę kabel od cewki ładowania to zwarcia nie ma czy to może być walnięta cewka?
TAG-SYZ ELEK-LADO6
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:05, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tak co jakiś czas przypominam, że jeśli ktoś chce uzyskać pomoc od kogokolwiek, to musi napisać kilka danych o tym jakiego ma Simsona, instalację itp.
Wszystko jest w regulaminie Działu. Przypominam o tym, bo nikt nie udzieli Ci konkretnej odpowiedzi nie wiedząć jaki masz układ ładowania. Ogólnie, na pierwszy rzut oka, jeśli podłączasz kabel od układu ładowania do aku i robi się zwarcie, to jest coś nie tak z układem prostującym napięcie (przebicie na diodzie).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
małytuning
Nowicjusz
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Rozdrażew Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:44, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
mam simka s50 instalacja 6v na platynkach jak to sprawdzic że dioda jest spalona a nie cewka ma przebicie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:58, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Najprościem miernikiem uniwersalnym ustawionym na zakres z symbolem diody.
Z prostownika wychodzi kabel (czerwony), który idzie na plus aku. Odłącz go od plusa (czy też gniazda bezpieczników). Między tym kablem a masą jest: dlawik w prostowniku, dioda oraz cewka ładowania).
Teraz podłącz miernik między masę motoru a ten odłączony kabel. Potem zamień końcówki miernika miejscami.
Przy podłączeniu czerwonego kabla miernika z kablem z prostownika miernik powinien pokazać "1" a przy odwrotnym jakąś wartość, ok. 350...650.
Wtedy dioda jest dobra. Jeśli zamiast "1" pokaże się jakaś wartość, to dioda ma przebicie. Zakładam, że biezpieczniki są OK.
Przebicia między zwojami cewki raczej nie sprawdzisz miernikiem. Jedynie przerwę (omomierzem).
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Sob 22:00, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|