|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seta
Nowicjusz
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 1:13, 02 Wrz 2006 Temat postu: 3 pierścienie |
|
|
witam
mam pytanie czy dużo da mocy simkowi jeżeli mu dodam jeszcze jeden pierścień , i tak w ogóle to gdzie by miało być łączenie tego pierścienia jeżeli jest to warte zachodu
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enter26
Bywalec
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:01, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Szkoda zachodu po pierwsze dlatego ż trzeci pierścień musiał by się łączyć tam gdzie się łączy pierwszy lub drugi bo z tyłu niema miejsca pomiędz kanałami po drugie szybciej by padł cylinder ponieważ to by było dodatkowe tarcie a tym samym dodatkowa temperatura. Niewiem czy ktoś się orientuje ale kiedyś były WSK 175 Kobuz itp i do tych motocykli były produkowane tłoki na trzy pierścienie efekt był taki że faktycznie troszkę to zwiększało momęt obrotowy i dajmy na to w sporą górę tłok na trzy pierścienie całkiem żwawo zasówał a na dwa pierścienie musiał redukować bieg niestety gdy ten na dwa pierścienie rozpędzał się średnia do 110km/h to ten na trzy pierścienie kończył kariierę na 80-85km/h i ten kto założył tłok na trzy pierścienie szybko z tego rezygnował. A simson to trudno wyczuć jak tak naprawdę by się zachowywał, może wypowie się ktoś kto to już praktykował na simku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:44, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
mój sąsiad próbował coś takiego zrobić w romecie, ale nie chciało to w ogóle jeździć. Co do simsona to nie moge nic powiedzieć bo nie praktykowałem takiej przeróbki. Możliwe by to było ale wygląda mi to na taką syzyfową pracę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krolu
Bywalec
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 17:24, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Tez nad tym myslalem i chcialem to zrobic ale nie wiem gdzie. Dodam jeszcze, że niektore jawki lub ogary200 tez mialy 2 pierscienie a jak sie zalozylo na 3 to byla bardzo duza roznica i slyszalem nawet ze do jawki gdzies sa produkowane tuningowe tloki na 4 pierscienie :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:36, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
jawki miały dwa pierścienie a mozna bylo kupic tlok na 3 pierscienie. O to chyba ci chodzilo to wiem a co do tych na 4 pierścionki to nie jestem pewien. Nie za dużo byście chcieli od tych silniczków:??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krolu
Bywalec
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 21:21, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
romek wiem co mowie i nie chce duzo od silniczkow orginalny od jawki ma 3 pierscienie a ogary byly zdlawiane, ale czytalem na jakiejs stronie ze sa 4 pierscieniowe tloki!!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:08, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
sory przyznaje się do błedu oryginalny jest 3 pierscieniowy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bryanek
Simson Fan
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: Wto 17:07, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze: lepiej by palił; po drugie: żywotność sie nie zmniejszy; po trzecie trzeba tylko wyfrezować kanałek i dać blokade aby pierścień sie nie obracał, ale po tym zabiegu trzeba docierać na nowo...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:30, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
po co wyfrezować?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Śro 12:03, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Także stawiał by większy opór.... myśle że to nie ma sensu :? :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Śro 12:08, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Jak by był taki olejowy pierścień jak w samochodzie to można założyć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pontoniarz
Nowicjusz
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Frombork - Elbląg
|
Wysłany: Wto 12:49, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Trzeci pierścien nie daje prawie nic, a przez jego założenie:
-żywotnośc cylindra drastycznie maleje
-pierscienie szybko zaczynaja dzwonic
Ogólnie nie warto.
A co do tłoków do jawki to ORYGINALNA jawka miała 2 pierścienie na tłoku - zobacz sobie kolego jak wygląda oryginalny tłok do jawki 50, spytaj w sklepie- a pokażą ci 2 pierścieniowy , 3 pierscieniowe to RZEMIEŚLNICZE.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł s51 najlepszy model
Simson Fan
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Rutki podlaskie
|
Wysłany: Wto 15:10, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem 3 pierścień może i by coś dał ale to jest zbyt duża ingerencja w układ korbowo tłokowy tam przecież jest wysoka precyzja więc takie przeróbki we własnym zakresie chyba nie mają sensu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:35, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ale ten 3 pierscien jest po prostu zbędny! Jedno ze tylko zwieksza powierzchnie tarcia, a dwa ze nic to nie da.
Ustawcie sobie tłok w takiej pozycji zeby były pozamykane wszystkie okna i posował sie w gor wraz z wcisnieciem startera. Nalejcie przez otwor swiecy oleju. Zakręćcie swiece.
Wtedy zobaczycie jak szczelne są te dwa pierścienie. Praktycznie nie da sie przesunąć tłoka do góry.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek_simson_enduro
Stały bywalec
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 1269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Tarnowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:06, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ja mysle ze ten 3 pierscien to jeden o wiecej do zdarcia. Slyszalem tez ze to zmnijsza zywotnosc cylindra (tego nie jestem pewien) wiec pwtarzam jak wiekszosc osub ze nie warto.
ale zroisz jak zechcesz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|