Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

3 pierścienie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seta
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:13, 02 Wrz 2006    Temat postu: 3 pierścienie

witam
mam pytanie czy dużo da mocy simkowi jeżeli mu dodam jeszcze jeden pierścień , i tak w ogóle to gdzie by miało być łączenie tego pierścienia jeżeli jest to warte zachodu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enter26
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:01, 02 Wrz 2006    Temat postu:

Szkoda zachodu po pierwsze dlatego ż trzeci pierścień musiał by się łączyć tam gdzie się łączy pierwszy lub drugi bo z tyłu niema miejsca pomiędz kanałami po drugie szybciej by padł cylinder ponieważ to by było dodatkowe tarcie a tym samym dodatkowa temperatura. Niewiem czy ktoś się orientuje ale kiedyś były WSK 175 Kobuz itp i do tych motocykli były produkowane tłoki na trzy pierścienie efekt był taki że faktycznie troszkę to zwiększało momęt obrotowy i dajmy na to w sporą górę tłok na trzy pierścienie całkiem żwawo zasówał a na dwa pierścienie musiał redukować bieg niestety gdy ten na dwa pierścienie rozpędzał się średnia do 110km/h to ten na trzy pierścienie kończył kariierę na 80-85km/h i ten kto założył tłok na trzy pierścienie szybko z tego rezygnował. A simson to trudno wyczuć jak tak naprawdę by się zachowywał, może wypowie się ktoś kto to już praktykował na simku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:44, 02 Wrz 2006    Temat postu:

mój sąsiad próbował coś takiego zrobić w romecie, ale nie chciało to w ogóle jeździć. Co do simsona to nie moge nic powiedzieć bo nie praktykowałem takiej przeróbki. Możliwe by to było ale wygląda mi to na taką syzyfową pracę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krolu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 17:24, 02 Wrz 2006    Temat postu:

Tez nad tym myslalem i chcialem to zrobic ale nie wiem gdzie. Dodam jeszcze, że niektore jawki lub ogary200 tez mialy 2 pierscienie a jak sie zalozylo na 3 to byla bardzo duza roznica i slyszalem nawet ze do jawki gdzies sa produkowane tuningowe tloki na 4 pierscienie :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:36, 02 Wrz 2006    Temat postu:

jawki miały dwa pierścienie a mozna bylo kupic tlok na 3 pierscienie. O to chyba ci chodzilo :] to wiem a co do tych na 4 pierścionki to nie jestem pewien. Nie za dużo byście chcieli od tych silniczków:??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krolu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 21:21, 02 Wrz 2006    Temat postu:

romek wiem co mowie i nie chce duzo od silniczkow orginalny od jawki ma 3 pierscienie a ogary byly zdlawiane, ale czytalem na jakiejs stronie ze sa 4 pierscieniowe tloki!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:08, 03 Wrz 2006    Temat postu:

sory przyznaje się do błedu oryginalny jest 3 pierscieniowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bryanek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlasie

PostWysłany: Wto 17:07, 26 Gru 2006    Temat postu:

Po pierwsze: lepiej by palił; po drugie: żywotność sie nie zmniejszy; po trzecie trzeba tylko wyfrezować kanałek i dać blokade aby pierścień sie nie obracał, ale po tym zabiegu trzeba docierać na nowo...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:30, 27 Gru 2006    Temat postu:

po co wyfrezować?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Śro 12:03, 27 Gru 2006    Temat postu:

Także stawiał by większy opór.... myśle że to nie ma sensu :? :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Śro 12:08, 27 Gru 2006    Temat postu:

Jak by był taki olejowy pierścień jak w samochodzie to można założyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pontoniarz
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Frombork - Elbląg

PostWysłany: Wto 12:49, 30 Sty 2007    Temat postu:

Trzeci pierścien nie daje prawie nic, a przez jego założenie:

-żywotnośc cylindra drastycznie maleje
-pierscienie szybko zaczynaja dzwonic

Ogólnie nie warto.

A co do tłoków do jawki to ORYGINALNA jawka miała 2 pierścienie na tłoku - zobacz sobie kolego jak wygląda oryginalny tłok do jawki 50, spytaj w sklepie- a pokażą ci 2 pierścieniowy , 3 pierscieniowe to RZEMIEŚLNICZE. 8)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł s51 najlepszy model
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Rutki podlaskie

PostWysłany: Wto 15:10, 30 Sty 2007    Temat postu:

moim zdaniem 3 pierścień może i by coś dał ale to jest zbyt duża ingerencja w układ korbowo tłokowy tam przecież jest wysoka precyzja więc takie przeróbki we własnym zakresie chyba nie mają sensu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:35, 30 Sty 2007    Temat postu:

Ale ten 3 pierscien jest po prostu zbędny! Jedno ze tylko zwieksza powierzchnie tarcia, a dwa ze nic to nie da.

Ustawcie sobie tłok w takiej pozycji zeby były pozamykane wszystkie okna i posował sie w gor wraz z wcisnieciem startera. Nalejcie przez otwor swiecy oleju. Zakręćcie swiece.

Wtedy zobaczycie jak szczelne są te dwa pierścienie. Praktycznie nie da sie przesunąć tłoka do góry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek_simson_enduro
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 1269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:06, 30 Sty 2007    Temat postu:

ja mysle ze ten 3 pierscien to jeden o wiecej do zdarcia. Slyszalem tez ze to zmnijsza zywotnosc cylindra (tego nie jestem pewien) wiec pwtarzam jak wiekszosc osub ze nie warto.
ale zroisz jak zechcesz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin