|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak
Bywalec
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice dębicy-podkarpackie
|
Wysłany: Pon 18:42, 25 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Popatrz na chemat silnika s50 i bedziesz wiedział czemu nie da rady
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Pon 19:39, 25 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jak jakiś dorwę to popatrze to przekichane jak poszedł symering
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak
Bywalec
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice dębicy-podkarpackie
|
Wysłany: Pon 20:13, 25 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loosiek
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: \.../ LBN \.../
|
Wysłany: Wto 21:47, 26 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Napisz mi w jaki sposób chcesz wymienić simmeringi w s50 bez rozpołowiania silnika |
Nie wiem jaką ma konstrukcje ten S50 ale w SR-ce Odkręcasz dekle, sciągasz magneto,zapłon itp. Wyciągasz stare i zakładasz nowe simeringi i chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 22:29, 26 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
w s-50 podejrzewam ze tesh tak jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak
Bywalec
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice dębicy-podkarpackie
|
Wysłany: Śro 15:55, 27 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
No to Ci mówię że jak najbardziej źle podejżewasz...
Popatrz na schemat który wyżej podałem. Albo po prostu powiem. W S50 jest pierwsze łozysko a simmmering od strony komory wałowej. Obydwa łozyska sa smarowane olejem ze skrzyni a nie tak jak w s51 gdzie sa smarowane mieszanką. I w s50 na wale sa 3 simmmeringi włąśnie przez to że łożyska sa smarowane olejem ze skrzyni. Popatrzcie an schemat i wszystko będzie jasne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|