Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kapitalny remont silnika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:33, 03 Kwi 2007    Temat postu: Kapitalny remont silnika

Witam wszystkich.Mam pare pytań odnośnie kapitalnego remontu silnika.Jutro zdemontuje silnik,mam sr 50.I bede zakładał nowy cylinder,czy ten moze być? [link widoczny dla zalogowanych]
powiedzcie mi czy jest dobry jakościowo.I bede regenorował wał.I napiszcie jakie mam złorzyć łozyska,tez napiszcie mi nazwe tych ktore uwarzacie za najlepsze, prosze o szybka odpowiedz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
słuchacz
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z daleka

PostWysłany: Śro 7:53, 04 Kwi 2007    Temat postu:

wszystko ponoć MZA, więc czemu nie? chociaż ja nie wiem, nie kupowałem nigdy nowego cylindra oprócz jednego razu, kiedy to kupiłem polskie gówno..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
berecik
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 3643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Poznania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:29, 04 Kwi 2007    Temat postu:

ja tez nie wiem, ale jak chodzi o lozyska to dobre sa FAG i podobno SKF choc o tych drugich malo wiem Sad (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JacekM
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 10:23, 04 Kwi 2007    Temat postu:

NIe lepiej pojsc na gielde i kupic od jakiegos dziadka niemiecki cylinder nastepnie go przeszlifowac albo poszukac na allegro czy nikt simsona na czesci nie sprzedaje ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:43, 04 Kwi 2007    Temat postu:

I jeszcze mam pytanko.Co do wyjecia silnika w sr 50.Jak to zrobić?Ktora srube wykrecic pierwsza,ta z przodu czy z tyłu?.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qba3
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 12:15, 04 Kwi 2007    Temat postu:

no ten cylinder za 135 zł to niemiecki może i jest ale napewno nie może równać się jakością z orginałem zaraz to widać po wyglądzie odlewu(zbyt połyskliwy mało krzemu w stopie i niska twardość) no ale tuleja może być dość dobra ja kupiłem polski cylek za 100zł komplet przejechałem już 2tys km i nic sie nie dzieje nic nie stuka(jak zmieniałem uszczelke pod cylkiem to zmierzyłem luz na pierścieniach to wynosił on 0.4mm i nie mam progu) i oby tak dalej ale jak masz możliwość zrobienia szlifu oryginału to to bardziej polecam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:23, 04 Kwi 2007    Temat postu:

Szylif oryginału juz nie da rady bo jest juz po 4 szlifie.I ułamał mi sie przy nim gwint
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:37, 04 Kwi 2007    Temat postu:

Duszek napisał:
Szylif oryginału juz nie da rady bo jest juz po 4 szlifie.I ułamał mi sie przy nim gwint


no to co ze po 4 szlifie , na 60ccm trzeba 12 szlfów :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qba3
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 12:54, 04 Kwi 2007    Temat postu:

no ale tłoki pow 4 szlifu są trudno jeżeli wogle dostępne ale zrób na 60ccm i w sklepach sa tłoki do 4 szlif od 60 a ten gwint to jak ci sie ułamał dobry ślusarz by to zrobił
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:12, 04 Kwi 2007    Temat postu:

Właśnie problem w tym ze nie ma tu w poblirzu tokarza,a gwintu nie ma wcale
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qba3
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 13:36, 04 Kwi 2007    Temat postu:

no to kicha to nic ja bym kupił ten cylek z allegro 130 zeta to nie majątek ja jestem z takiego zadowolony
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:44, 04 Kwi 2007    Temat postu:

qba3 napisał:
no ale tłoki pow 4 szlifu są trudno jeżeli wogle dostępne ale zrób na 60ccm i w sklepach sa tłoki do 4 szlif od 60 a ten gwint to jak ci sie ułamał dobry ślusarz by to zrobił


ale ja pisze ze na 60ccm trzeba 12 szlifów , do niminalnego tłoka 60ccm , który mozna kupic praktycznei wszedzie ( w sklepach motocyklowych )
wiec czytaj ze zrozumieniem :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klemens_14
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sk-ce

PostWysłany: Śro 14:05, 04 Kwi 2007    Temat postu:

MZA to dobra firma jak musisz kupic to kupuj taki bo wiekszosc polskich to wielkie g.. chociaz nie wszystkie kumpel jak kupil sobie zestaw za 90zl niby super tuningowy polski zestaw to jak dlugo pochodzi, tlok sie rozszerza pod wplywem temperatury i masz maly postoj az porzadnie ostygnie bo nie da rady jezdzic albo sie zatrze Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:01, 04 Kwi 2007    Temat postu:

Własnie wyciągłem silnik z ramy,i przy odkręcaniu dwuch tylnych śrub rozwaliłem sobie dwa palce,klucz mi sie smyknoł.I teraz ide sie brać za rozkładanie całego silnika.Wieczorem napisze jak to wszystko wygląda,i co sie zurzyło.Przypomne ze był urzywany przez 4 lata bez rzadnego remontu.Pewnie wpakuje w niego z około 500 zł.Razem z malowaniem ramy,i kół!Jak juz robie,to zrobie wszystko idealnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jackob
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeg Dolny

PostWysłany: Śro 15:03, 04 Kwi 2007    Temat postu:

Mam ten cylinder zrobiłem na nim narazie 250km i jestem z niego bardzo zadowolony. Nie wyczułem zjawiska puchnącego tłoka. Simek ma więcej mocy i mniej pali(tamten miał ponad 30 tyś)Według mnie naprawdę dobry cylinder
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin