|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:33, 03 Kwi 2007 Temat postu: Kapitalny remont silnika |
|
|
Witam wszystkich.Mam pare pytań odnośnie kapitalnego remontu silnika.Jutro zdemontuje silnik,mam sr 50.I bede zakładał nowy cylinder,czy ten moze być? [link widoczny dla zalogowanych]
powiedzcie mi czy jest dobry jakościowo.I bede regenorował wał.I napiszcie jakie mam złorzyć łozyska,tez napiszcie mi nazwe tych ktore uwarzacie za najlepsze, prosze o szybka odpowiedz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
słuchacz
Bywalec
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z daleka
|
Wysłany: Śro 7:53, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
wszystko ponoć MZA, więc czemu nie? chociaż ja nie wiem, nie kupowałem nigdy nowego cylindra oprócz jednego razu, kiedy to kupiłem polskie gówno..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berecik
Śpiący na Forum
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 3643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Poznania Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:29, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ja tez nie wiem, ale jak chodzi o lozyska to dobre sa FAG i podobno SKF choc o tych drugich malo wiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 10:23, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
NIe lepiej pojsc na gielde i kupic od jakiegos dziadka niemiecki cylinder nastepnie go przeszlifowac albo poszukac na allegro czy nikt simsona na czesci nie sprzedaje ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:43, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
I jeszcze mam pytanko.Co do wyjecia silnika w sr 50.Jak to zrobić?Ktora srube wykrecic pierwsza,ta z przodu czy z tyłu?.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qba3
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 12:15, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
no ten cylinder za 135 zł to niemiecki może i jest ale napewno nie może równać się jakością z orginałem zaraz to widać po wyglądzie odlewu(zbyt połyskliwy mało krzemu w stopie i niska twardość) no ale tuleja może być dość dobra ja kupiłem polski cylek za 100zł komplet przejechałem już 2tys km i nic sie nie dzieje nic nie stuka(jak zmieniałem uszczelke pod cylkiem to zmierzyłem luz na pierścieniach to wynosił on 0.4mm i nie mam progu) i oby tak dalej ale jak masz możliwość zrobienia szlifu oryginału to to bardziej polecam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:23, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Szylif oryginału juz nie da rady bo jest juz po 4 szlifie.I ułamał mi sie przy nim gwint
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:37, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Duszek napisał: | Szylif oryginału juz nie da rady bo jest juz po 4 szlifie.I ułamał mi sie przy nim gwint |
no to co ze po 4 szlifie , na 60ccm trzeba 12 szlfów :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qba3
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 12:54, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
no ale tłoki pow 4 szlifu są trudno jeżeli wogle dostępne ale zrób na 60ccm i w sklepach sa tłoki do 4 szlif od 60 a ten gwint to jak ci sie ułamał dobry ślusarz by to zrobił
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:12, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Właśnie problem w tym ze nie ma tu w poblirzu tokarza,a gwintu nie ma wcale
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qba3
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 13:36, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
no to kicha to nic ja bym kupił ten cylek z allegro 130 zeta to nie majątek ja jestem z takiego zadowolony
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:44, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
qba3 napisał: | no ale tłoki pow 4 szlifu są trudno jeżeli wogle dostępne ale zrób na 60ccm i w sklepach sa tłoki do 4 szlif od 60 a ten gwint to jak ci sie ułamał dobry ślusarz by to zrobił |
ale ja pisze ze na 60ccm trzeba 12 szlifów , do niminalnego tłoka 60ccm , który mozna kupic praktycznei wszedzie ( w sklepach motocyklowych )
wiec czytaj ze zrozumieniem :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klemens_14
Bywalec
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sk-ce
|
Wysłany: Śro 14:05, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
MZA to dobra firma jak musisz kupic to kupuj taki bo wiekszosc polskich to wielkie g.. chociaz nie wszystkie kumpel jak kupil sobie zestaw za 90zl niby super tuningowy polski zestaw to jak dlugo pochodzi, tlok sie rozszerza pod wplywem temperatury i masz maly postoj az porzadnie ostygnie bo nie da rady jezdzic albo sie zatrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:01, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Własnie wyciągłem silnik z ramy,i przy odkręcaniu dwuch tylnych śrub rozwaliłem sobie dwa palce,klucz mi sie smyknoł.I teraz ide sie brać za rozkładanie całego silnika.Wieczorem napisze jak to wszystko wygląda,i co sie zurzyło.Przypomne ze był urzywany przez 4 lata bez rzadnego remontu.Pewnie wpakuje w niego z około 500 zł.Razem z malowaniem ramy,i kół!Jak juz robie,to zrobie wszystko idealnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jackob
Nowicjusz
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzeg Dolny
|
Wysłany: Śro 15:03, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Mam ten cylinder zrobiłem na nim narazie 250km i jestem z niego bardzo zadowolony. Nie wyczułem zjawiska puchnącego tłoka. Simek ma więcej mocy i mniej pali(tamten miał ponad 30 tyś)Według mnie naprawdę dobry cylinder
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|