|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lesniczy4
Gość
|
Wysłany: Pią 23:13, 12 Sty 2007 Temat postu: Katastrofa!!! Nie Moge Ruszyć. |
|
|
Cześć. Mam simsona s51. Wymieniłem mu tłok cylinder(50cm3) pierścienie itp. Gaźnik(16n3)-nowy . Problem jest w tym że na luzie ładnie wchodzi na obroty, ale gdy chcę ruszyć to gaśnie, chyba że dam gaz do oporu prawie. Przymula go na chwilę po zmianie biegu. Jednym słowem nie ma mocy i zachowuje się jakby ważył z 0,5 tony. Jak mu dam ostro w rure to idzie ładnie ale ruszyć z normalnych obrotów jest bardzo cieżko. Motor ładnie pali. Co to może być?
Ostatnio zmieniony przez lesniczy4 dnia Pon 21:57, 15 Sty 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:18, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
To norma. Musisz delikatnie jezdzic. Poczatki nowego cylindra takie są.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarasek
PREZES
Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:27, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Napisz to jakoś jaśniej , na luzie same rosną obroty ? wbijasz bieg zaczynasz ruszać i gaśnie (szarpie, muli ) ... tak ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lesniczy4
Gość
|
Wysłany: Sob 0:45, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Chodzi elegancko równo, ale jak chce ruszyć na zwykłych obrotach to dostaje muła i gaśnie. Dopiero w bardzo dużych idze ruzyć. Po zmianie biegu w jeżdzie muli na chwilke i potem jedzie normalnie. Obroty same nie rosną. Silnik jest na dotarciu. Jednum słowem potrzeba bardzo dużych obrotów żeby ruszyć a po zmianie biegu muli(ale nie zawsze)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 12:23, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
pewnie zmieniales 50 na 60 ccm tak?..jesli tak to zaloz ciut wieksza dysze lub samemu ja jakos powieksz jak ja ..bedzie wtedy dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lesniczy4
Gość
|
Wysłany: Sob 12:33, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
nic nie zmieniałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 14:25, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
wymieniales tlok cylinder pierscienie itp...chodzi mi o to czy z 50 ccm zakladales nwe 60... :roll:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lesniczy4
Gość
|
Wysłany: Sob 14:38, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Nie,(<---) mam 50cm3
Edit Romek_s51
używaj przecinków, z tego co napisałeś to wynikało że nie masz 50ccm, a tobie chodziło o to że masz 50ccm.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Sob 23:00, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie że to wina gażnika i nie powinno byc takich objawów na dotarciu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:00, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Sproboj pojezdzic na ssaniu. Jesli bedzie dobrze chodzi to zacznij od gaźnika - pływak, zaworek iglicowy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Nie 9:54, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
tylko nie katuj go przez pierwsze nawet 500km
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loosiek
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: \.../ LBN \.../
|
Wysłany: Nie 10:20, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Zmieniałeś gaźnik?? To sprawdz koniecznie czy jest identyczny jak stary!!!
Ja kupiłem nowióteńki gaźniczek, i klapa. Minimalnie róznił się od starego (Brak takich dwóch odworków), a Simek miał problemy z paleniem i jazdą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Nie 12:38, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
na tym nowym za 60zł nigdy nie bedzie i chodził jak na oryginale:P sam to doświadczyłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lesniczy4
Gość
|
Wysłany: Nie 14:42, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Cylinder i tłok są almotu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Nie 14:43, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
no to dobry zestaw jest ale gażnik załóż oryginał i wyreguluj
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|