Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Katastrofa!!! Nie Moge Ruszyć.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lesniczy4
Gość





PostWysłany: Pią 23:13, 12 Sty 2007    Temat postu: Katastrofa!!! Nie Moge Ruszyć.

Cześć. Mam simsona s51. Wymieniłem mu tłok cylinder(50cm3) pierścienie itp. Gaźnik(16n3)-nowy . Problem jest w tym że na luzie ładnie wchodzi na obroty, ale gdy chcę ruszyć to gaśnie, chyba że dam gaz do oporu prawie. Przymula go na chwilę po zmianie biegu. Jednym słowem nie ma mocy i zachowuje się jakby ważył z 0,5 tony. Jak mu dam ostro w rure to idzie ładnie ale ruszyć z normalnych obrotów jest bardzo cieżko. Motor ładnie pali. Co to może być?

Ostatnio zmieniony przez lesniczy4 dnia Pon 21:57, 15 Sty 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:18, 12 Sty 2007    Temat postu:

To norma. Musisz delikatnie jezdzic. Poczatki nowego cylindra takie są.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarasek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:27, 13 Sty 2007    Temat postu:

Napisz to jakoś jaśniej , na luzie same rosną obroty ? wbijasz bieg zaczynasz ruszać i gaśnie (szarpie, muli ) ... tak ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lesniczy4
Gość





PostWysłany: Sob 0:45, 13 Sty 2007    Temat postu:

Chodzi elegancko równo, ale jak chce ruszyć na zwykłych obrotach to dostaje muła i gaśnie. Dopiero w bardzo dużych idze ruzyć. Po zmianie biegu w jeżdzie muli na chwilke i potem jedzie normalnie. Obroty same nie rosną. Silnik jest na dotarciu. Jednum słowem potrzeba bardzo dużych obrotów żeby ruszyć a po zmianie biegu muli(ale nie zawsze)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Sob 12:23, 13 Sty 2007    Temat postu:

pewnie zmieniales 50 na 60 ccm tak?..jesli tak to zaloz ciut wieksza dysze lub samemu ja jakos powieksz jak ja Wink (1)..bedzie wtedy dobrze ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lesniczy4
Gość





PostWysłany: Sob 12:33, 13 Sty 2007    Temat postu:

nic nie zmieniałem
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Sob 14:25, 13 Sty 2007    Temat postu:

wymieniales tlok cylinder pierscienie itp...chodzi mi o to czy z 50 ccm zakladales nwe 60... :roll:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lesniczy4
Gość





PostWysłany: Sob 14:38, 13 Sty 2007    Temat postu:

Nie,(<---) mam 50cm3


Edit Romek_s51
używaj przecinków, z tego co napisałeś to wynikało że nie masz 50ccm, a tobie chodziło o to że masz 50ccm.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Sob 23:00, 13 Sty 2007    Temat postu:

wydaje mi sie że to wina gażnika i nie powinno byc takich objawów na dotarciu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:00, 14 Sty 2007    Temat postu:

Sproboj pojezdzic na ssaniu. Jesli bedzie dobrze chodzi to zacznij od gaźnika - pływak, zaworek iglicowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Nie 9:54, 14 Sty 2007    Temat postu:

tylko nie katuj go przez pierwsze nawet 500km
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loosiek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: \.../ LBN \.../

PostWysłany: Nie 10:20, 14 Sty 2007    Temat postu:

Zmieniałeś gaźnik?? To sprawdz koniecznie czy jest identyczny jak stary!!!
Ja kupiłem nowióteńki gaźniczek, i klapa. Minimalnie róznił się od starego (Brak takich dwóch odworków), a Simek miał problemy z paleniem i jazdą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Nie 12:38, 14 Sty 2007    Temat postu:

na tym nowym za 60zł nigdy nie bedzie i chodził jak na oryginale:P sam to doświadczyłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lesniczy4
Gość





PostWysłany: Nie 14:42, 14 Sty 2007    Temat postu:

Cylinder i tłok są almotu
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Nie 14:43, 14 Sty 2007    Temat postu:

no to dobry zestaw jest ale gażnik załóż oryginał i wyreguluj
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin