|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysboss
Nowicjusz
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 13:51, 03 Maj 2007 Temat postu: kolejny stracony dzień z zapłonem:////////// |
|
|
jak pisałem wcześniej po remoncie nie pali, iskra jest, paliwo jest bo świeca mokra jak ja zaleje, wlewałem tez pod świece. chodzi o to że on nawet nie daje znaku zycia nic kompletnie. ponizej foto
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Czw 14:02, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
to troche masz za pozno ustawiony [link widoczny dla zalogowanych] pacz na te znaki to wieksze kólko to ma sie zgrywac i na magnecie jest jeszcze taka kreska
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysboss
Nowicjusz
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 15:35, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
przesunałem jest teraz z tą kreską i to samo nic. chodzi o to że on w ogóle nie daje znaku zycia, rozumiem ze moze przerywac, gasnac czy cos innego ale niech sie odezwie przynajmniej cos.załozyłem inna świece - iskra zajebista, zdjąłem gażnik wyczysciłem i nic
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Czw 20:12, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a przerwe masz dobrze ustawiona na 0,4mm moze odwrotnie tłoka załozyłes ?? albo cos zpaprałes podczas składania
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enter26
Bywalec
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:13, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Tak czy inaczej to nie jest wina kąta wyprzedzenia zapłonu, tym bardziej odpada uszkodzenie przerywacza itp bo skoro chodził przed remontem to w czasie składania silnika zapłon gdzieś tam wisiał przy ramie i to wiszenie w niczym mu nie zaszkodziło musi chodzic też po remoncie, to samo tyczy się gaźnika. Po mojemu silnik jest gdzieś nieszczelny może pod głowicą może między karterami znam gości co symering na czopie wału od strony sprzęgła wbijają to końca aż dojdzie do łożyska i w tedy on już wypada z obudowy od wewnętrznej strony i ciągnie lewiznę na całego (dwa razy coś takiego widziałem) nie wiem tyle przychodzi mi do głowy niech się inni wypowiedzą
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mekada
Nowicjusz
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:17, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
To może być coś z cewką butelkową, nawet jeżeli jest iskra. Najlepiej pożycz jakąś od kumpla i sprawdź.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysboss
Nowicjusz
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 20:31, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
tłok jest założony dobrze, simering odpada, że nieszczelny pod głowica hmm sprawdze ale tak czy siak to simek powinien chyba troche dygnac przynajmniej
a przed remontem palił wybornie dodam tylko
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|