|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarasek
PREZES
Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:20, 19 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Te filtry to o dupe rozbić , przepuszczaja syfy co prowadzi do zużycia szybszego simson ma gaźnik zgrany z całym airboxem tak że mieszanka jest odpowiednia i odpowiednie podciśnienie sie robi i gaźnik pracuje normalnie a jakieś tam zmiany prowadządo zabużenia przepływu powietrza, ogólnie nie polecam kombinować nic z filtrem jeżeli simson ma orginalny gaxnik i dobrze chodzi na zmianie filtra nic mocy się nie uzyska, lepiej rozwiercić gaźnik, i mam pytanie czy takeigo tematu już nie było ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
s50 b
Bywalec
Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:37, 19 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
kUBA.pl napisał: | A jak mam rurkę pod kontem to może właśnie przesto mi źle chodzić??? | wiesz co ja tez tak mam ok to ty sprubuj wykombinoiwac cos zeby nie ssał lewego powietrza i ja i sprubuj wyregulowac jak to zrobisz to daj zna ja tez dam pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Czw 21:35, 19 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
s50 b Ciesze się że w końcu ktoś ma taki sam problem z tym filtrem a ty masz oryginainą rórkę kontową bo ja mam dorobioną a stożka mam z gumką i opaskązacisniątą na rórce i ta rurka zachodzi na gażnik a spróbuje jeszcze zrobić fotki a mam problem z paleniem jak jest zimny pali za 2 ale jak zapali po dodani gazu muli go a jak przejade 150m to jest już prawie dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
s50 b
Bywalec
Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 19:23, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
słuchaj pokombinój cos z iglica i srubka od powietrza biegu jałowego i mieszanki biegu jałowego[te zaplombowana] i powinno pomóc ja mam simsona w naprawie[wymiana simeringów] pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Pią 19:56, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
a może to być wina świecy?? że jak zimny po dodaniu gazu muli go i na ok.8tys obrotów przerywa tu są fotki [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
s50 b
Bywalec
Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:06, 21 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
tez tak miałem ale simek juz jest w naprawie dosłownie identyczny problem u mnie jak potem sie okazało[sam to zauwazyłem] ze spod głowicy uciekało powietrze i jak dokreciłem chodził cudnie na tym stozku ale potem zaczoł zalewac swiece przez simering i dałem do mechanika sprawdz ta głowice!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Sob 19:22, 21 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Mi też głowicą ucieka paliwo i tak się sonczy bo nie mam uszczeliki ale jest już troche lepiej bu papierem wyszlifowałem te płaszczyzny i nie leje się już tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
s50 b
Bywalec
Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:56, 22 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
to wez kup uszczelke i silikon [wysokotemperaturowy] jak nie masz i jeszcze raz wyszlifuj bo przez nieszczeelnosc ,miedzy głowica a cylindrem powouje ze simek słabo pali[duzo trzeba kopac] a jelsi to nie pomoze to wymien wszystkie simeringi i bedzie juz wtedy napweno git!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Nie 12:40, 22 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Jak wstawie uszczelke to strace na mocy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
s50 b
Bywalec
Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:19, 22 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
acha czyli wolisz zeby ci paliwo uciekało i zeby łapał lewego powietrza to napewno bedzie miał mało mocy przez to
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|