 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
max2v
Nowicjusz

Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:38, 15 Lip 2006 Temat postu: Nie odpala, po wymianie iskrownika i magneta |
|
|
Witam
Na początku chciałbym się przywitać bo to mój pierwszy post, mój problem polega na tym ze pewnego dnia w moim simsonie nie było iskry, jak się okazało do wymiany był iskrownik i magneto, przy okazij rozebrałem z bratem silnik i zobaczyłem czy wszystko gra, wymienilismy zepsute zimeringi i zlozylizmy ( silnik niedawno przechodzil kapitalny remont ) po złozeniu zamontowaliśmy nowy iskrownik, magneto, zapłon wyregulowaliśmy lecz nie chciał odpalac, ani na popych, ani wlewając paliwo na tłok, ani ze startera, po kilku dniach zrobilismy planowanie głowicy, kompresja wynosi 0,8 Mpa. Iskra jest, co może być przyczyną ? Simson to Sr50 z 88r. . Proszę o szybkie odpowiedzi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
max2v
Nowicjusz

Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:07, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
nikt mi nie pomorze , dam w zamian prezencik maly
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek-J129
Bywalec

Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Smoszew
|
Wysłany: Sob 17:12, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Być może to Ci pomoże Simson może łapać tak zwane fałszywe powietrze jeśli kompresja jest dobra to może łapać przez gaźnik tak samo miałem ze swoim Simkiem sprawdz wszystkie uszczelki byc może gdzieś łapie powietrze mi to pomogło pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
max2v
Nowicjusz

Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:57, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
dzisiaj wlasnie rozbierałem gażnik i wymieniłem uszczelke w gażniku i między gażnikiem i cylindrem, gdzie jeszcze mógłby lapać lewe powietrze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek-J129
Bywalec

Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Smoszew
|
Wysłany: Sob 18:21, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Być może ma również za słabą iskre może mieć ale słabą która nie radzi sobie z paliwem a jaki kolor ma iskra napisz bo to jest ważne
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
max2v
Nowicjusz

Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:39, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
według mnie iskre mam słabą, a tobie chyba nie o kolor iskry chodzi tylko świecy, swieca jest czarno-brązowa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek-J129
Bywalec

Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Smoszew
|
Wysłany: Sob 18:48, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o kolor iskry więc czekam na dpowiedz !!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek-J129
Bywalec

Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Smoszew
|
Wysłany: Sob 22:16, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
No i jaka jest iskra wykręć ją z głowicy włóz w fajkę i zobacz jaką ma iskre powinien mieć niebieską jeżeli będzie miał żółtą to nie odpali próbuj dalej pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
max2v
Nowicjusz

Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:25, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
iskre ma niebieską, pierwszy raz słysze ze moze miec iskre zółtą, ja jeszcze podejrzewam zimering ze któryś przepuszcza olej i przez to sie nie odpala ( zimering na wale korbowym, jeden juz sprawdzilem a drugi trzeba sprawdzic ), wszystkim sie zajme w poniedzialek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek-J129
Bywalec

Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Smoszew
|
Wysłany: Nie 13:43, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Wiesz miałem już doczynienia z wieloma rodzajami motorów i taka prawda gdy ma pomarańczową iskre to nie odpali natomiast simering nie będzie winny bo gdyby miał luz na wale to nie mial by kompresji !! chyba że simering leje olej na zapłon i ciągle Go zalewa pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
max2v
Nowicjusz

Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:35, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
sprubuje to w najbliszym czasie sprawdzić, od czego moze być iskra słaba, swiece wymieniłem, magneto i iskrownik wymieniłem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|