 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablito15
Nowicjusz

Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:10, 16 Kwi 2007 Temat postu: problem z obrotami biegu jałowego |
|
|
Witam mam problem z moim simsonkiem ponieważ trudno mu zapalić a jak odpali to nie chodzi na wolnych obrotach tzn chpdzi przez jakieś 2 sec na wolnych potem sam przyspiesza na szybkie coraz szybsze i nagle gaśnie co to może być??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Muszy
Simson Fan

Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 21:17, 16 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
... chyba na za mała dawke paliwa ( ale nie wiem na 100%)...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simek1998
Simson Fan

Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pon 21:24, 16 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Muszy masz racje.Ablo masz zatkany gaźnik albo kranik spróbuj przeczyścić.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablito15
Nowicjusz

Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:46, 16 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
możliwe że coś jest z kranikiem bo coś ciężko chodzi gaźnik juz czysciłem 3 razy więc chyba to nie jego wina
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dinek11
Bywalec

Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: staszów
|
Wysłany: Pon 21:55, 16 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
tak to pewnie bedzie to że mu paliwo nie dochodzi bo każdy simek tak ma że jak konczy sie paliwo to zwiekszają sie obroty i gasnie .
ps.a sprubuj jak bedzie na ssaniu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Muszy
Simson Fan

Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 21:59, 16 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
... ssanie w tym przypadku nic nie da...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:05, 16 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ale dzieje sie tak niezleznie od temperatury silnika? Jesli tylko na zimnym to normalnie, wcisniu mu ssanie i chwile zagrzej na ssaniu.
Ps. Muszy, moge zapytac dlaczego swoje wypowiedzi piszesz miedzy kropkami?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablito15
Nowicjusz

Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:14, 16 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
To się dzieje nie zależnie czy jest zimny czy zagrzany . kranik może być przytkany a drugie to to że wymieniłem nowy wężyk paliwowy i jest troch węższy od starego
jeszcze jedno chłopaki jak mam ustawić tą śróbkę w gaźniku co była zakryta taką plombą bo tą od obrotów to sie ustawia na 3 , 3,5 obrotu od zera ale tą to nie wiem dzieki
Scalilem dwa posty, przeczytaj regulamin i nie pisz wiecej posta pod postem. Jestes nowy wiec obejdzie sie bez ostrzezen. Knight
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:43, 16 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Wyreguluj ja samodzielnie, najlepiej dokrec o 2 obroty, przegazuj i sprawdz. Im bardziej wykrecasz, tym wiecej powietrza na wolnych obrotach dostaje, co za tym idzie rosna obroty i gasnie. Krecac w przeciwna strone zmniejszasz ilosc powietrza, obroty spadaja, a silnik coraz bardziej zamula sie z wolnych obrotow, ale nie gaśnie. Dla lepszego ustawienia, dodatkowo reguluj obroty ta druga srubka obok ssania.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Muszy
Simson Fan

Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Wto 13:12, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
KnightRider napisał: |
Ps. Muszy, moge zapytac dlaczego swoje wypowiedzi piszesz miedzy kropkami? |
... nie wiem poprostu tak pisze hehe... :P:P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan

Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Sob 10:27, 21 Kwi 2007 Temat postu: ; |
|
|
ustaw srubke obrotów (ta pod katem) 2 obroty od max. wkrecenia . Nastepnie trzymaj go zeby nie zgasl i wkrec srubke od powietrza (ta pozioma) maxymalnie i powoli odkrecaj (nie gazuj utrzymuj go na jednakowych obrotach) przy odkrecaniu beda zmianialy ci sie obroty. pozostaw srubke tak jak jest jak uzyskasz najwyzszeobroty. totem zmniejsz obroty srubka obrotów (pod katem) i gaznik wyregulowany.
mozesz tez sprawdzic czy tak samo bedzie sie zachowywal na rezerwie, a najlepiej kup nowy kranik (16zł) to jeszcze nie majatek.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|