|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian1214
Simson Fan
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: Czw 22:53, 07 Gru 2006 Temat postu: Problem z simsonem (blokada prędkości) |
|
|
Na sam początek chcialem się przywitać z wszystkimi tutaj forumowiczami jest mi bardzo miło że mogłem się tutaj znaleźć. Na wstępie mam takie pytanie. Kupiłem niedawno simsona SR50 od starszej osoby który leżał mu w piwnicy. Stan no jak nowy.... tylko jest jeden problem. A mianowicie jeszcze fabryczna blokada prędkości i chyba obrotów. Możecie mi jakoś pomóc? Aaa... prędkość max na tej blokadzie 50km/h i wskazówka od zegara stoi w miejscu Proszę o pomoc ! Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skruszo
Bywalec
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Osin k./Puław
|
Wysłany: Czw 23:18, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
blokada w simku ?? pierwsze słysze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
słuchacz
Bywalec
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z daleka
|
Wysłany: Czw 23:47, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
a moze poprostu jest tłumik zapchany i filtr powietrza?
sprawdź to
Ostatnio zmieniony przez słuchacz dnia Czw 23:50, 07 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magic
Bywalec
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Turek
|
Wysłany: Czw 23:47, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Ja tak samo. Ale wiesz co w Silnikach 70 Zakladano blokady na iglicy. Odkręc ją i zobacz czy nie masz tam zadnych zdbednych drucikow.
Moj znajomy, kiedy miał 15 lat dostał Simsona 70 Enduro z obrotomierzem i zeby zarejestrować musiał jechac do goscia zeby zalozył mu blokade. Zalozyl mu tam drucik na iglicy wypisał papiery i skasował 150zł . Po rejestracji koleś wywalił tą blokade. To wszystko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:36, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
zobacz czy nie masz kolanka za głęboko w tłumiku, tez o slyszalem o takim sposobie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Pią 16:57, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
to jak bedzie gdzieś blokada to chyba tylko na gażniku ale ja osobiscie sie pierwszy raz spotkałem z blokadą w simie :shock:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Pią 19:09, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Tłumik może być zapchany albo kolanko gdzieś "wgniecione" i niema tego wydalania spalin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian1214
Simson Fan
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: Pią 19:19, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Tak reasumująć to tak: gaźnik i iglica czysta sprawdzałem. Co do kolanka to zdejmowałem tłumnik ale .... zastanawiające nie zauważyłem nic niepokojącego. Ale przyszedł mi do głowy taki pomysł ze niemcy robili te blokady na zębatkach ! ale narazie nie bede sciagał Raczej się tym zajmę ale tak zeby jechal z 70 najwyzej bo moc pod gore jeszcze z 2 osobami jest wazna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Pią 19:27, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
jak chcesz żeby jechał 70 i miał troche mocy załuż cylinder 60
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian1214
Simson Fan
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: Pią 21:03, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Nie ! Bo tam jest wszystko oryginalne! Stał w piwnicy i nikt num nie jeździł... zrobiłbym wielka glupote ! A pozatym silnik po rozebraniu traci ok 30% mocy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:23, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
taa po rozebraniu 30% mocy :lol:
to mój juz by miał tej mocy na minusie :lol:
ale masz racje ze jak nie zrozbierany i tego nie wymaga to lepiej nie ruszac i zostawic w orginale :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magic
Bywalec
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Turek
|
Wysłany: Pią 23:04, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Jak umiesz podejsc do sprawy to mozna rozbierać... Zeby była moc, potrzebna jest kompresja, więc trzeba dobrze dokręcić głowice i NIE UZYWAC USZCZELEK (mozna sie z tym spotkac, polski pomysl na uszczelke pomiedzy glowica a cylindrem). Osobiscie polecam wymienic 4 szpilki cylindra i kupic sobie zestaw kluczy PROXONA. Na nowych szpilkach wkrecac po jednym obrocie na krzyza, az glowica dojdzie do konca cylindra i nie bedzie zadnej szpary. Takimi kluczami wkrecisz to bez problemu bo normalbym oczkowym to bedzie ciezko, az niemozliwe. Sproboj potem kopnąć strater, efekt kompresji bedzie shokujący
Ja tak teraz zrobilem, naprawde to duzo daje.
Pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian1214
Simson Fan
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: Sob 13:24, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Paweł ta ok. 30% mocy po rozebraniu silnika fabrycznie zmontowanego Poźniej już mozesz sobie grzebac
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:42, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
napewno po fabryce rozbierany to jnuz nei jest to samo, ale 30 % mocy to napewno nie :wink:
30 % to 1/3 :roll: :roll:
a magic to co napisałes zeby dokrecic głowice i cylinder to chyba normalne , ja zawsze pozadnie składam, a kluczy to ja mam w ch** sam nawet nie wiem ile ,
narzedzia to podstawa ( szczególnie w moim przypadku )
i najlepiej mi sie cos naprawia komus to u siebie , bo czesto ten ktos ma 3 klucze na krzyz :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magic
Bywalec
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Turek
|
Wysłany: Sob 14:18, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
*Paweł* napisał: | magic to co napisałes zeby dokrecic głowice i cylinder to chyba normalne , ja zawsze pozadnie składam, a kluczy to ja mam w ch** sam nawet nie wiem ile
|
Ale dokrecasz tak jak pisałem? Na "Total Opór"?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|