Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z simsonem (blokada prędkości)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian1214
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojnicz

PostWysłany: Czw 22:53, 07 Gru 2006    Temat postu: Problem z simsonem (blokada prędkości)

Na sam początek chcialem się przywitać z wszystkimi tutaj forumowiczami Happy jest mi bardzo miło że mogłem się tutaj znaleźć. Na wstępie mam takie pytanie. Kupiłem niedawno simsona SR50 od starszej osoby który leżał mu w piwnicy. Stan no jak nowy.... tylko jest jeden problem. A mianowicie jeszcze fabryczna blokada prędkości i chyba obrotów. Możecie mi jakoś pomóc? Aaa... prędkość max na tej blokadzie 50km/h i wskazówka od zegara stoi w miejscu Sad (1) Proszę o pomoc ! Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skruszo
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Osin k./Puław

PostWysłany: Czw 23:18, 07 Gru 2006    Temat postu:

blokada w simku ?? pierwsze słysze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
słuchacz
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z daleka

PostWysłany: Czw 23:47, 07 Gru 2006    Temat postu:

a moze poprostu jest tłumik zapchany i filtr powietrza?

sprawdź to


Ostatnio zmieniony przez słuchacz dnia Czw 23:50, 07 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magic
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Turek

PostWysłany: Czw 23:47, 07 Gru 2006    Temat postu:

Ja tak samo. Ale wiesz co w Silnikach 70 Zakladano blokady na iglicy. Odkręc ją i zobacz czy nie masz tam zadnych zdbednych drucikow.
Moj znajomy, kiedy miał 15 lat dostał Simsona 70 Enduro z obrotomierzem i zeby zarejestrować musiał jechac do goscia zeby zalozył mu blokade. Zalozyl mu tam drucik na iglicy wypisał papiery i skasował 150zł :/. Po rejestracji koleś wywalił tą blokade. To wszystko Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:36, 08 Gru 2006    Temat postu:

zobacz czy nie masz kolanka za głęboko w tłumiku, tez o slyszalem o takim sposobie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Pią 16:57, 08 Gru 2006    Temat postu:

to jak bedzie gdzieś blokada to chyba tylko na gażniku ale ja osobiscie sie pierwszy raz spotkałem z blokadą w simie :shock:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Pią 19:09, 08 Gru 2006    Temat postu:

Tłumik może być zapchany albo kolanko gdzieś "wgniecione" i niema tego wydalania spalin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian1214
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojnicz

PostWysłany: Pią 19:19, 08 Gru 2006    Temat postu:

Tak reasumująć to tak: gaźnik i iglica czysta sprawdzałem. Co do kolanka to zdejmowałem tłumnik ale .... zastanawiające nie zauważyłem nic niepokojącego. Ale przyszedł mi do głowy taki pomysł ze niemcy robili te blokady na zębatkach ! ale narazie nie bede sciagał Raczej się tym zajmę ale tak zeby jechal z 70 najwyzej bo moc pod gore jeszcze z 2 osobami jest wazna Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Pią 19:27, 08 Gru 2006    Temat postu:

jak chcesz żeby jechał 70 i miał troche mocy załuż cylinder 60
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian1214
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojnicz

PostWysłany: Pią 21:03, 08 Gru 2006    Temat postu:

Nie ! Bo tam jest wszystko oryginalne! Stał w piwnicy i nikt num nie jeździł... zrobiłbym wielka glupote ! A pozatym silnik po rozebraniu traci ok 30% mocy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:23, 08 Gru 2006    Temat postu:

taa po rozebraniu 30% mocy :lol:
to mój juz by miał tej mocy na minusie :lol:

ale masz racje ze jak nie zrozbierany i tego nie wymaga to lepiej nie ruszac i zostawic w orginale :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magic
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Turek

PostWysłany: Pią 23:04, 08 Gru 2006    Temat postu:

Jak umiesz podejsc do sprawy to mozna rozbierać... Zeby była moc, potrzebna jest kompresja, więc trzeba dobrze dokręcić głowice i NIE UZYWAC USZCZELEK (mozna sie z tym spotkac, polski pomysl na uszczelke pomiedzy glowica a cylindrem). Osobiscie polecam wymienic 4 szpilki cylindra i kupic sobie zestaw kluczy PROXONA. Na nowych szpilkach wkrecac po jednym obrocie na krzyza, az glowica dojdzie do konca cylindra i nie bedzie zadnej szpary. Takimi kluczami wkrecisz to bez problemu bo normalbym oczkowym to bedzie ciezko, az niemozliwe. Sproboj potem kopnąć strater, efekt kompresji bedzie shokujący Wide grin

Ja tak teraz zrobilem, naprawde to duzo daje.

Pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian1214
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojnicz

PostWysłany: Sob 13:24, 09 Gru 2006    Temat postu:

Paweł ta ok. 30% mocy po rozebraniu silnika fabrycznie zmontowanego Happy Poźniej już mozesz sobie grzebac Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:42, 09 Gru 2006    Temat postu:

napewno po fabryce rozbierany to jnuz nei jest to samo, ale 30 % mocy to napewno nie :wink:

30 % to 1/3 :roll: :roll:

a magic to co napisałes zeby dokrecic głowice i cylinder to chyba normalne , ja zawsze pozadnie składam, a kluczy to ja mam w ch** sam nawet nie wiem ile ,

narzedzia to podstawa ( szczególnie w moim przypadku )
i najlepiej mi sie cos naprawia komus to u siebie , bo czesto ten ktos ma 3 klucze na krzyz :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magic
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Turek

PostWysłany: Sob 14:18, 09 Gru 2006    Temat postu:

*Paweł* napisał:
magic to co napisałes zeby dokrecic głowice i cylinder to chyba normalne , ja zawsze pozadnie składam, a kluczy to ja mam w ch** sam nawet nie wiem ile


Ale dokrecasz tak jak pisałem? Na "Total Opór"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin