|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snakers
Stały bywalec
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Witkowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:04, 03 Mar 2007 Temat postu: Problem z wysokimi obrotami |
|
|
Czasem simek nie łapie wysokich obrotów i po kilku próbach wejścia na wysokie w końcu załapuje tak jakby się coś odetkało w dyszy. Mam tak dosyć często i nie wiem co to jest (cały gaźnik był czyszczony nie dawno). Nie myśle, żeby co chwile sie dysza sama zapychała i po chwili sama oczyszczała, a paliwo jest czyste (mam filtr paliwa). Prosze o pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oli98lite
Bywalec
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 18:53, 03 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawdź aparat zapłonowy. Obejrzyj dokładnie przerywacz i ustaw dokładnie przerwę (0,4 mm). U mnie były takie same objawy.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Sob 20:14, 03 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
raczej to bedzie wina zapłonu chociaż powiem ci że ja miałem kiedyś identyczn obiawy i okazało sie ze jak czasami wał załapał w pewnym momencie luz na łozyskach i nie chciał wejsc na obroty. ja mu na cały gaz a on w ogóle nie chce wejśc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snakers
Stały bywalec
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Witkowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:22, 03 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ale to sie stało po zmianie świecy ale niby to nie ma nic wspólnego z tym objawem...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oli98lite
Bywalec
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 0:30, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
A ustawiałeś przerwę na świecy? (0,4 mm) Może w tym tkwi problem?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:36, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Mi to wyglada ze gaźnik Ci się zalewa, jak wcisniesz cały gaz to go zamula dopiero po kilk sekundach wkreci sie na obroty? Jesli tak to pewnie za duzy poziom paliwa w gaźniku lub źle ustawiony sklad mieszanki biegu jałowego. Napisz jaki masz dokladnie typ gaźnika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snakers
Stały bywalec
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Witkowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:55, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
A wcześniej mi zalewało świece bo nie wiedzialem ze jest cewka od trabanta i wsadzałem świece jak do oryginalnej. Teraz włożyłem jakąś starą świece co wyszukałem i już nie zalewa ale zaczął sie problem z tymi obrotami. I do tego podczas ruszania z miejsca gaz na ful musze dusić, bo inaczej sie zadusi i do tego jeszcze kłopoty z odpalaniem. Gaźnik 16N1.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:59, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Wykręć tą poziomą srube (nie mylic z tą pod kątem) o 1-1,5 obrotu. Powinno pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snakers
Stały bywalec
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Witkowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:02, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Na jakiej podstawie to stwierdziłeś? Spróbuje ale podejrzewam że to nie rozwiąże problemu... intuicja
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Nie 9:34, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
KnightRider napisał: | Wykręć tą poziomą srube (nie mylic z tą pod kątem) o 1-1,5 obrotu. Powinno pomoc. |
eheh w książce simsona po niemiecku pisze że tą srube należy wykręcać o 3-3,5 obrota (pełnego) . Ale Zauważmy że to wykręcanie zależy od pozostałych ustawień gażnika m.inn. iglicy, stanu poziomu paliwa w komorze pływakowej. Dlatego jak mu napiszemy że ma tyle i tyle wykręcić to niekoniecznie może mu chodzić. Po pierwsze niech ustawi iglice na środek i dobrze ustaw pływak.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:05, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Mialem to dzis dodac Jerry, najpierw ustaw iglice na srodek, następnie odkrec tą srubke o ktorej mowilem, odkrecaj po pol obrotu, przegazuj i znow reguluj az do uzyskania plynnosci wkrecania na obroty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snakers
Stały bywalec
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Witkowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:44, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Wykręciłem tą śrobe o 1,5 obrotu, przejechałem ok 4km i puki co juz nie ma tego duszenia . Ale mam dalej duży kłopot z odpalaniem na zimnym silniku... odpala najwcześniej po 10 kopie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 13:47, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam taki sam problem. wymienialem wszsytki dysze i to cos przy kruccu. jak bardzo ma byc wykrecona ta pionowa srubka (?) przy kruccu?? i czy ja mam na maxa przykrecic i potem odkrecac?? nie uszkodzi sie??
mi sie nawet dzieje cos takiego ze jak daje na maxa to prawie gasnie ze musze puscic gaz i jak chce na obroty dac to musze powoli przekrecac manetke
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:21, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Snakers - odlalasz Simsona na ssaniu? Wykrec jeszcze ta srubke, ale rob to na postoju na wlaczonym silniku, przekrec troche, przegazuj i tak do skutku, pamietaj o ustawieniu iglicy na srodek.
Marcias - z tego co wnioskuje masz gaźnik typu 16N3 - nie potrzebnie grzebales przy tej zrobce przy kroccu, wykrec ją i podnies obtoty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|