|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:48, 28 Kwi 2007 Temat postu: Problemik z mocą :P |
|
|
cze, mam taki mały problemik... gdy jadę na 3 i redukuje na 2 ( mam 3-biegowego) to czasami zaczyna go coś mulić, że tak nazwę zaczyna pyrkać jak traktor (ale nie głośno :P) , przejedzie 10-20 metrów i znów dostaje kopa. Czy może to być zależne od dorabianej dyszy od powietrza ?? Dodam że muszę jeszcze wypalić nagar z rury.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 20:57, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
mozliwe ze ciut za duzo dosaje paliwa..sproboj mu zmienjszyc dawke na iglicy o 1 czy 2 zabki..a jak nie to iglica na sam dol....mzoe aqrat pomoze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 21:20, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
hmm a na jakim zabku powinna znajdowac sie iglica zeby wszytsko bylo optymalne -spalanie i predkosc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klemens_14
Bywalec
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sk-ce
|
Wysłany: Sob 21:40, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Iglica powinna byc na srodku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 22:37, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Emm jest 5 zabkow-czyli na 2,5 zalozyc ?? cos nie tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:46, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
zaloz na ten zabek ktory jes po srodku :P czyli na 3-ci
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:53, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dysze kup nowa. Jaki masz typ gaznika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:59, 29 Kwi 2007 Temat postu: Re: Problemik z mocą :P |
|
|
witam, mam gaźnik 16N3 , i myślę nad kupnem BING17, czy na oryginalnym cylindrze lepiej kupić nowy 16N3 czy 16N1 czy może BING 17?? Jak sądzicie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Nie 9:09, 29 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
bing jest dobry do 50, 60, i mozesz go brac jak masz kase
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:47, 29 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
hmmm popatrzałem na cenę binga i mnie z nóg zcieło. Chyba kupię nowego 16N3 . Jak sądzicie czym się różni oryginalny niemiecki 16N3 od 16N3-4 i 16N3-5????? Warto dołożyć 20 zł do tego 16N3-5??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Nie 10:55, 29 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
te nowe gażniki za 70zl to gówno. Pochodzi ci dobrze sezon i potem mu zacznie odpitalać. Mi po sezonie nie dało sie go ustawić. Tak jakby mu przytkało troche kanały.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal91a
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lewniowa
|
Wysłany: Nie 12:49, 29 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ja bym ci radzil znależć oryginalny 16n1 bo one są najleprze cięzko oryginał dostać i cokolwiek do niego ale jezdzi jak nie wiem co, a dlatego ze 16n3 są jak to sie ładnie mówi ekologiczne czyli mniej palą ale przy tym są słabsze, wiem bo mam 16n1 tylko ze ma tyle lat co mój simson i niestety sie skonczył bo juz cięzko ustawić wolne obroty, ale nie ma porównania w jeżdzie, musze se załatwić przepustnice i i glice i spowrotem zakładam i prubuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysboss
Nowicjusz
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 21:37, 04 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
[img]http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/19/1903/190351/19035119/190351198[/img][/url]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|