Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przerwy w pracy silnika.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:58, 24 Mar 2007    Temat postu:

Przypomniałeś mi o dyszy w gaźniku Happy Miałem z gaźnikiem problemy w tamtym sezonie i właśnie gasnął cały czas. Musiałem go porządnie wyczyścić o dopiero wtedy jeździł. Wyczyszczę gaźnik porządnie i się zobaczy. Nie wiecie może dlaczego tak często się syfi gaźnik? Modelu dokładnie nie pamiętam, ale w książce piszą, że ten model jest przeznaczony do duo, więc chyba ma większe dysze, ale to dobrze bo cylinder mam 60.

Model gaźnika 16n1-5

Uzywaj opcji "zmien". Knight
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snakers
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Witkowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:09, 25 Mar 2007    Temat postu:

Hmmm... pierwszy raz słysze o takim gaźniku... Załóż filtr paliwa.

PS: Nie pisz posta pod postem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:45, 25 Mar 2007    Temat postu:

Ja tez nie przyopminam sobie takiego gaznika. Jak cos to 16N1-8. Nie ma reguly jaka masz dysze, moze ktos ja wczesniej zmienil. Jesli gaznik Ci sie syfi to wyczysc bak i filtr kranika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:54, 25 Mar 2007    Temat postu:

moze 16n3-5
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:21, 29 Mar 2007    Temat postu:

Macie niedowiarkowie Happy

[link widoczny dla zalogowanych]

Wyczyściłem gaźnik i nic. Filtr paliwa miałem założony wcześniej. Możliwe że jest to świeca, ale wymieniałem ją może z 50km temu, ale kilka już mi padło w ten sposób. Tylko dlaczego tak mało wytrzymują? Wymienię jeszcze tą cewkę zapłonową w iskrowniku i zobaczę. Co radzicie?

Tak ja wcześniej pisałem, zaczyna przerywać jak się zagrzeje Sad (1)


EDIT.............

Możliwe, że przerywanie jest spowodowane źle wyregulowanym zapłonem? Włożyłem starą cewkę zapłonową i kondensator i iksra jest naprawdę przeogromna. Gaźnik wyczyszczony, więc chyba tylko to pozostało. No chyba że gaźnik dupnięty?

EDIT 2

Bardzo ciężko go odpalić. Czasami coś złapie, ale zaraz gaśnie. Muszę go trzymać na gazie żeby zaskoczył i wtedy da się jakoś jeździć. Jak odejmę gazu to wkrótce sam gaśnie i znowu bardzo trudno go odpalić. Tak samo jest na bardzo wysokich obrotach. Chciałem go przycisnąć mocniej to przymulał troche. Taj jakby brakowało mu iksry i dziwnie pyrkał też. Wydaje mi się, że to przez zapłon i dlatego nie wkręca się na max. obroty, ale dlaczego tak przerywa? Na każdej świecy tak jest? Pozostał gaźnik i cewka butelkowa, ale ona podobno bardzooo rzadko się psuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:55, 29 Mar 2007    Temat postu:

Sprawdziles masowanie kondensatora?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:34, 01 Kwi 2007    Temat postu:

Jak narazie poustawiałem wszystko i chodzi, ale zobaczymy jak na długo. Mam nadzieje, że znowu nie padnie świeca po kilku km. Mam mały problem z przednimi telepami. Nie chcą chodzić za dobrze. Opisywałem to już wcześniej. Trudno je wprawić w ruch, ale jak już się uda to dobrze chodzą. Tak jakby się zastawały. Wiecie o co może chodzić? Nie wiem czy to jest dobrze, ale przy zakładaniu zauważyłem, że jeden z nich jest o jakiś 1 cm dłuższy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pampon
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:04, 05 Kwi 2007    Temat postu:

ja zmienilem platynki (juz były lekko zjechane) kondesator i swiece bylo dobrze jakies miech połtora teraz zaczoł iskre gubić Sad (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin