Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ściąganie głowicy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woyek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Czw 22:52, 25 Sty 2007    Temat postu: Ściąganie głowicy

Witam ponownie...W sumie jeszcze nie tykałem się ściągania głowicy... a musze to zrobić zeby założyć te gumki tłumiące drgania... :wink: Tam pod głowicą jest uszczelka tylko jaka?? (metalowa czy papierowa) bo metalowa mogła by zostać ale papierowa moze sie zniszczyćWide grin musiał bym odrazu kupic nową:/ A i czy na coś trzeba uważać podczas sciągania??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
słuchacz
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z daleka

PostWysłany: Czw 22:56, 25 Sty 2007    Temat postu:

uszczelkę musisz kupić nową, a jest aluminiowa. ja kiedy ściągam głowicę to wtedy doduszam cylinder coby nie rozszczelnił się silnik z cylindrem. ale ja mało doświadczony jestem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:56, 25 Sty 2007    Temat postu:

W orginale nie ma zadnej uszczelki. Czasem zakłada się metalowe, ale wg mnie zbędnie.

Pamiętaj zeby głowice odkręcac i zakręcac na krzyz. Dosc mocno ale z wyczuciem. Szpili i nakrętki są bardzo delikatne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Czw 22:57, 25 Sty 2007    Temat postu:

to tak:P ściąganie to banalna rzecz i jak masz odpowiednie klucze to robi sie to szybciej niz odkręcanei gażnika:P prawie na nic nie musizz uważac a pod głowicą nie ma oryginalnie żadnej uszczelki a jak juz miałem rozbierany silnik to mógł ci ktos wsadzić aluminiowaą a nie papierową i nie bedziesz musiał kupować żadnej uszelki bo sie nie znisczy przy sciaganiu i to by było na tyle. Poweim tylko: to jest bardzo prosta rzecz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek_simson_enduro
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 1269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:59, 25 Sty 2007    Temat postu:

Czesc pod glowica masz taka podkladke ona jest wykonana z cienkij blaszki, (jeesli nie to nich mnie ktos poprawi), musisz uwazac na to zebys nie zerwal gwintu na szpilkach. i najleprzy klucz do tego to nasadowya10
Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woyek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Czw 23:05, 25 Sty 2007    Temat postu:

Thx jutro bede próbował Wide grin opisze wszystko jak poszło Wide grin thz jeszcze raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snajper571
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:07, 29 Sty 2007    Temat postu: Witam:)

nie zakładaj uszczelki pod głowice bo zaraz ci ja wydmucha. Teraz robią tak badziewne uszczelki ze je po 2km wydmuchuje. Ja zalozylem chwile pochodzil przejechalem sie i mi wydmuchalo. Dobrze dokręć głowice sruby dokręcaj po przekątnej i gwarantuje ze nie bedziesz mial ani kropelki oleju. A jezeli chcesz bardzo uszczelke to kup sobie taka grubą z metalowym okregiem w sordku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:31, 29 Sty 2007    Temat postu:

jak juz to uszczelke sie zakłada aluminiowa wiec jak ci ja moze wydmuchac ?? jak załozyłes papierowa to sie nei dziw Wide grin
jezeli masz cylinder i głowice "od kompletu " ( czyli głowica 50 i cylinder 50 [ 60/60] ) to nie trzeba zakładac uszczelki , bo to tylko moc sie zmniejsza :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Pon 16:53, 29 Sty 2007    Temat postu:

buhahahhaha jeszcze nie słyszałem żeby w simsonie wydmuchało uszczelke:P:P chyba że tak jak Paweł załatwiłeś se z dektury
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek_simson_enduro
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 1269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:04, 29 Sty 2007    Temat postu:

ja mam zalorzona te podkladke i jest posma czerwonym silikonem. kompresje mam dobra wiec ona jak jest zalorzona to dobrze a jak jej nie ma to tez nie jest zle:P
Ale to dobre wydmuchuje podkaldke<lol>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:04, 29 Sty 2007    Temat postu:

Jerry napisał:
buhahahhaha jeszcze nie słyszałem żeby w simsonie wydmuchało uszczelke:P:P chyba że tak jak Paweł załatwiłeś se z dektury


ja nie miałem z dektury :wink: tylko mówie ze sie wkłąda aluminiowa jak juz :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Pon 19:23, 29 Sty 2007    Temat postu:

czyli jak mam cyl. 60ccm a głowice 50ccm to zakładac tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:27, 29 Sty 2007    Temat postu:

pasowało by :wink: najlepiej to miec głowice tez od 60ccm :wink:
o tym były tematy tam wszystko wyjasniane co i jak i dalczego i poco i co wtedy Wide grin Wide grin :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Pon 19:39, 29 Sty 2007    Temat postu:

*Paweł* napisał:
pasowało by :wink: najlepiej to miec głowice tez od 60ccm :wink:
o tym były tematy tam wszystko wyjasniane co i jak i dalczego i poco i co wtedy Wide grin Wide grin :lol:


dobta ... sory ale jeszcze się spytam i bede wszystko wiedział na ten temat :wink:
czyli lepiej jak mam cyl. 60ccm to założyc i głowice od 60ccm tak? Bo niektórzy pisza że od 50ccm bedzie wtedy lepsza kompresja itp :? jak to jest?

dzieki za odp. i sory za OT :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:41, 29 Sty 2007    Temat postu:

no jak załozysz od 50 to bedzie lepsza kompresja , ale bedzie tez troch epo dupie dostawał ( tak jakbys miał głowice spalnowana srednio) :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin