|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
woyek
Simson Fan
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: Czw 22:52, 25 Sty 2007 Temat postu: Ściąganie głowicy |
|
|
Witam ponownie...W sumie jeszcze nie tykałem się ściągania głowicy... a musze to zrobić zeby założyć te gumki tłumiące drgania... :wink: Tam pod głowicą jest uszczelka tylko jaka?? (metalowa czy papierowa) bo metalowa mogła by zostać ale papierowa moze sie zniszczyć musiał bym odrazu kupic nową A i czy na coś trzeba uważać podczas sciągania??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
słuchacz
Bywalec
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z daleka
|
Wysłany: Czw 22:56, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
uszczelkę musisz kupić nową, a jest aluminiowa. ja kiedy ściągam głowicę to wtedy doduszam cylinder coby nie rozszczelnił się silnik z cylindrem. ale ja mało doświadczony jestem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:56, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
W orginale nie ma zadnej uszczelki. Czasem zakłada się metalowe, ale wg mnie zbędnie.
Pamiętaj zeby głowice odkręcac i zakręcac na krzyz. Dosc mocno ale z wyczuciem. Szpili i nakrętki są bardzo delikatne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Czw 22:57, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
to tak:P ściąganie to banalna rzecz i jak masz odpowiednie klucze to robi sie to szybciej niz odkręcanei gażnika:P prawie na nic nie musizz uważac a pod głowicą nie ma oryginalnie żadnej uszczelki a jak juz miałem rozbierany silnik to mógł ci ktos wsadzić aluminiowaą a nie papierową i nie bedziesz musiał kupować żadnej uszelki bo sie nie znisczy przy sciaganiu i to by było na tyle. Poweim tylko: to jest bardzo prosta rzecz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek_simson_enduro
Stały bywalec
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 1269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Tarnowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:59, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Czesc pod glowica masz taka podkladke ona jest wykonana z cienkij blaszki, (jeesli nie to nich mnie ktos poprawi), musisz uwazac na to zebys nie zerwal gwintu na szpilkach. i najleprzy klucz do tego to nasadowya10
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
woyek
Simson Fan
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: Czw 23:05, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Thx jutro bede próbował opisze wszystko jak poszło thz jeszcze raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snajper571
Nowicjusz
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:07, 29 Sty 2007 Temat postu: Witam:) |
|
|
nie zakładaj uszczelki pod głowice bo zaraz ci ja wydmucha. Teraz robią tak badziewne uszczelki ze je po 2km wydmuchuje. Ja zalozylem chwile pochodzil przejechalem sie i mi wydmuchalo. Dobrze dokręć głowice sruby dokręcaj po przekątnej i gwarantuje ze nie bedziesz mial ani kropelki oleju. A jezeli chcesz bardzo uszczelke to kup sobie taka grubą z metalowym okregiem w sordku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:31, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
jak juz to uszczelke sie zakłada aluminiowa wiec jak ci ja moze wydmuchac ?? jak załozyłes papierowa to sie nei dziw
jezeli masz cylinder i głowice "od kompletu " ( czyli głowica 50 i cylinder 50 [ 60/60] ) to nie trzeba zakładac uszczelki , bo to tylko moc sie zmniejsza :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Pon 16:53, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
buhahahhaha jeszcze nie słyszałem żeby w simsonie wydmuchało uszczelke:P:P chyba że tak jak Paweł załatwiłeś se z dektury
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek_simson_enduro
Stały bywalec
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 1269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Tarnowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:04, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam zalorzona te podkladke i jest posma czerwonym silikonem. kompresje mam dobra wiec ona jak jest zalorzona to dobrze a jak jej nie ma to tez nie jest zle:P
Ale to dobre wydmuchuje podkaldke<lol>
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:04, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jerry napisał: | buhahahhaha jeszcze nie słyszałem żeby w simsonie wydmuchało uszczelke:P:P chyba że tak jak Paweł załatwiłeś se z dektury |
ja nie miałem z dektury :wink: tylko mówie ze sie wkłąda aluminiowa jak juz :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Pon 19:23, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
czyli jak mam cyl. 60ccm a głowice 50ccm to zakładac tak?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:27, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
pasowało by :wink: najlepiej to miec głowice tez od 60ccm :wink:
o tym były tematy tam wszystko wyjasniane co i jak i dalczego i poco i co wtedy :lol:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Pon 19:39, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
*Paweł* napisał: | pasowało by :wink: najlepiej to miec głowice tez od 60ccm :wink:
o tym były tematy tam wszystko wyjasniane co i jak i dalczego i poco i co wtedy :lol: |
dobta ... sory ale jeszcze się spytam i bede wszystko wiedział na ten temat :wink:
czyli lepiej jak mam cyl. 60ccm to założyc i głowice od 60ccm tak? Bo niektórzy pisza że od 50ccm bedzie wtedy lepsza kompresja itp :? jak to jest?
dzieki za odp. i sory za OT :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:41, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
no jak załozysz od 50 to bedzie lepsza kompresja , ale bedzie tez troch epo dupie dostawał ( tak jakbys miał głowice spalnowana srednio) :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|